AnonymBruker Skrevet 14. november #1 Del Skrevet 14. november Som tittelen sier. Nettopp flyttet til byen, en forelder som ikke er interessert i trening men må være med ung tenåring som ønsker å trene... Flott hvis det finnes et sted som ikke er veldig typisk trening men det skal vel litt til når man først skal trene. Vi var på et sted i Oslo og det var helt forferdelig for meg som overhodet ikke trives på senter men når ungdommen ikke vil trene ute så må man jo. Flott hvis det ligger sentralt men tar i mot alle forslag. Anonymkode: 17349...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #2 Del Skrevet 14. november Sjekk ut sis sportsseter ved uis. Kjempe kjekt treningssenter 😊 Anonymkode: c1fff...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #3 Del Skrevet 14. november Hva var det du ikke likte på det i Oslo? Så blir det kanskje ebklere å peke deg mot et senter som kan passe best mulig for deg Anonymkode: b3e22...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #4 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva var det du ikke likte på det i Oslo? Så blir det kanskje ebklere å peke deg mot et senter som kan passe best mulig for deg Anonymkode: b3e22...dd2 Var helst bare unge mennesker som sto ved apperatene og flørtet med hverandre og så dumt på oss når vi kom og ødela moroa. Vi var på Sats da hvis jeg ikke husker feil. Hadde vært flott hvis det var litt variert klientell og form. AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Sjekk ut sis sportsseter ved uis. Kjempe kjekt treningssenter 😊 Anonymkode: c1fff...0fa Det blir litt langt unna sentrum, vi vil helst ha noe i nærheten så vi slipper å bruke tid på transport frem og tilbake. I nærhetene av sentrum hadde vært perfekt for da kan vi gå bort, Anonymkode: 17349...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #5 Del Skrevet 14. november Hvis UIS er for langt fra Stavanger sentrum (fem kilometer) er jeg litt usikker på om om tre kilometer fra sentrum også er for langt, men jeg bruker Sats på Alti Tasta, som på ingen måte er slik du beskriver i HI. Ti minutter med buss fra sentrum er vel overkommelig? Anonymkode: 697a4...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #6 Del Skrevet 14. november Akkurat det tror jeg ikke du kommer unna noe sted, uansett hvilket senter du går på skal jeg være helt ærlig! Det er trendy å være trent nå, og flere unge bruker nå mer tid på treningssenteret i stedet for på byen. Hvis du er der med en tenåring som ønsker å trene, vil det jo kanskje også være lettere å finne likesinnede venner til vedkommende litt etteehvet? Da vil du slippe å følge med! Hvis situasjonen var at du var en kjæreste som skulle trene med typen og ønsket å unngå alle de unge jentene i bootyshort og helt vanvittige rumper, ville det vært vanskeligere 😅😂 For det tror jeg ikke er mulig å unngå på noe treningssenter lenger, så de som er sjalu må heller holde seg unna 😫 Anonymkode: b3e22...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #7 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis UIS er for langt fra Stavanger sentrum (fem kilometer) er jeg litt usikker på om om tre kilometer fra sentrum også er for langt, men jeg bruker Sats på Alti Tasta, som på ingen måte er slik du beskriver i HI. Ti minutter med buss fra sentrum er vel overkommelig? Anonymkode: 697a4...5a2 Målet var å slippe bilen, å kunne gå til treningen hadde passet bra for det hadde gjort ting lettere og vi kunne bare ha møttes der etter skole og jobb. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Akkurat det tror jeg ikke du kommer unna noe sted, uansett hvilket senter du går på skal jeg være helt ærlig! Det er trendy å være trent nå, og flere unge bruker nå mer tid på treningssenteret i stedet for på byen. Hvis du er der med en tenåring som ønsker å trene, vil det jo kanskje også være lettere å finne likesinnede venner til vedkommende litt etteehvet? Da vil du slippe å følge med! Hvis situasjonen var at du var en kjæreste som skulle trene med typen og ønsket å unngå alle de unge jentene i bootyshort og helt vanvittige rumper, ville det vært vanskeligere 😅😂 For det tror jeg ikke er mulig å unngå på noe treningssenter lenger, så de som er sjalu må heller holde seg unna 😫 Anonymkode: b3e22...dd2 Du har kanskje et poeng. Har en venninne som bor på et mindre sted og der har de et lokalt treningssenter som høres så hyggelig ut så jeg hadde vel håpet å finne noe slikt men finner nok ikke det i en by. Jeg må være med iallfall til neste år da er hun 15 og da er det vel mer passende og å gå alene. Anonymkode: 17349...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #8 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Målet var å slippe bilen, å kunne gå til treningen hadde passet bra for det hadde gjort ting lettere og vi kunne bare ha møttes der etter skole og jobb. Jeg er helt med på det, men om dere må gå i ti minutter eller ta buss nummer 5 i ti minutter er det kanskje ikke et overkommelig problem? Anonymkode: 697a4...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #9 Del Skrevet 14. november *uoverkommelig Anonymkode: 697a4...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #10 Del Skrevet 14. november Sikkert for langt unna, men Mova på Tjensvolltorget. Siden alle studentene trener på SIS har Mova et veldig voksent miljø, og med noen ungdommer men ikke så mye at de dominerer. Mova har også egen opplæring for ungdom mellom 13 og 17. Anonymkode: e1e80...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #11 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er helt med på det, men om dere må gå i ti minutter eller ta buss nummer 5 i ti minutter er det kanskje ikke et overkommelig problem? Anonymkode: 697a4...5a2 Buss er ikke et alternativ så det må bli bil om vi må kjøre. Men som sagt så var nå målet å ha noe som var i nærheten av huset og der vi bor slik at vi slipper å bruke hjul. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sikkert for langt unna, men Mova på Tjensvolltorget. Siden alle studentene trener på SIS har Mova et veldig voksent miljø, og med noen ungdommer men ikke så mye at de dominerer. Mova har også egen opplæring for ungdom mellom 13 og 17. Anonymkode: e1e80...236 Litt lenger enn jeg tenkte men noe vei blir det bare motsatt vei, men det konseptet hørtes jo mer fristende ut for meg og. Har ikke hørt om de før... Vi bor ikke så langt fra mosvangen så vi kunne har tatt det som god oppvarming, tar ikke lange tiden å løpe rundt halve vannet. Tusen takk for et strålende forslag. Anonymkode: 17349...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #12 Del Skrevet 16. november Sånn på generell basis - SATS/tidl. Elixia har flest av den typen der ofte. Om dere ikke skal gå på timer men bare bruke apparater/vekter/o.l., så prøv et av de billige sentrene - Evo, Fitness24seven, Fresh Fitness etc. Jeg går på et sånt på østkanten i Oslo, der er det omtrent bare mannfolk som pumper jern, og så er det et rom kun for kvinner hvor det er mest unge jenter i burka og med heldekkende outfit. Ingen her står og dingler og flørter. De fleste er unge der jeg går da, men sånn er det vel ofte på de kjedene. Jeg hadde valgt det senteret som var nærmest, at man kan rusle bort er for meg et must. Jeg tror også man er mye mer selvbevisst og bevisst på de rundt seg første gangen man går enn hundrede gang. Altså at noe av det du henger deg opp i nå egentlig er noe du kommer til å drite i på sikt. Anonymkode: 908b8...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #13 Del Skrevet 16. november UiS er det beste treningssenteret med best tilbud for alle slags folk med all slags form. Men jeg har vært veldig glad i gamlingen ved Mosvannet sitt rom. Det er lite, men med de viktigste tingene+litt mer. Er for både unge og gamle, og alle i mellom. Der er det svømmebassenget ute og badstue 😊 Anonymkode: e89e3...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #14 Del Skrevet 16. november Storhaug Treningssenter har det du etterspør. Men de ligger ikke i sentrum. Det er forholdsvis få treningssentre i sentrum egentlig. SATS på Herbarium er et av dem, men der er det høy glamfaktor. XFIT ser ut til å ha gode anmeldelser, kanskje prøve der? Anonymkode: 4266b...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #15 Del Skrevet 16. november Nja..få og få. Evo alene har vel senter i Paradis, Kannik og Bjergsted. Anonymkode: a10c9...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå