Gå til innhold

Drypper fra dusjen annenhver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca annenhver dag så renner det fra dusjen. Kanskje 2-3 dl og varer i et par sek. Hva er dette?🙈 Har alltid vært sånn, selv om jeg har byttet dusj hode og slange

Er egentlig ikke et problem, bortsett fra at jeg skvetter innmari hver gang 😂 Og er nysgjerrig på hvorfor dette skjer

Dusjen er i kjelleren og blir brukt ca 1 gang i uken, hovedbad er i 2 etasje. Ikke noe slikt med andre rør i huset

Anonymkode: b4fcb...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelig en av ventilene i blandebatteriet som er litt lekk.

Anonymkode: 8e854...523

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ca annenhver dag så renner det fra dusjen. Kanskje 2-3 dl og varer i et par sek. Hva er dette?🙈 Har alltid vært sånn, selv om jeg har byttet dusj hode og slange

Er egentlig ikke et problem, bortsett fra at jeg skvetter innmari hver gang 😂 Og er nysgjerrig på hvorfor dette skjer

Dusjen er i kjelleren og blir brukt ca 1 gang i uken, hovedbad er i 2 etasje. Ikke noe slikt med andre rør i huset

Du forstår ikke at blandebatteriet styrer om det kommer eller ikke kommer vann ut av dusjhodet? 
Bytt blandebatteriet før du får konstant strøm av vann ut av dusjen. Slikt skjer gjerne på tidspunkt du ikke ønsker en strøm av vann.

Anonymkode: 57587...da2

Skrevet

Ahaaa

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...