AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #1 Skrevet 14. november 2024 Ca annenhver dag så renner det fra dusjen. Kanskje 2-3 dl og varer i et par sek. Hva er dette?🙈 Har alltid vært sånn, selv om jeg har byttet dusj hode og slange Er egentlig ikke et problem, bortsett fra at jeg skvetter innmari hver gang 😂 Og er nysgjerrig på hvorfor dette skjer Dusjen er i kjelleren og blir brukt ca 1 gang i uken, hovedbad er i 2 etasje. Ikke noe slikt med andre rør i huset Anonymkode: b4fcb...53f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #2 Skrevet 14. november 2024 Antagelig en av ventilene i blandebatteriet som er litt lekk. Anonymkode: 8e854...523
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #3 Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ca annenhver dag så renner det fra dusjen. Kanskje 2-3 dl og varer i et par sek. Hva er dette?🙈 Har alltid vært sånn, selv om jeg har byttet dusj hode og slange Er egentlig ikke et problem, bortsett fra at jeg skvetter innmari hver gang 😂 Og er nysgjerrig på hvorfor dette skjer Dusjen er i kjelleren og blir brukt ca 1 gang i uken, hovedbad er i 2 etasje. Ikke noe slikt med andre rør i huset Anonymkode: b4fcb...53f Du forstår ikke at blandebatteriet styrer om det kommer eller ikke kommer vann ut av dusjhodet? Bytt blandebatteriet før du får konstant strøm av vann ut av dusjen. Slikt skjer gjerne på tidspunkt du ikke ønsker en strøm av vann. Anonymkode: 57587...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå