AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Kjære mann. Vil kona ikke engasjere seg i deres felles sex og samliv. Føler du deg tatt for gitt. Har du mistet all motivasjon til å være fungerende partner og familiefar? Da er kanskje ”utroskap“ løsningen for deg. Disclaimer. Disse råd er til menn som elsker sin kona og har prøvd alt til å få forholdet på rett spor, med forslag om parterapi eller noe annet. Selvom kona har meldt seg helt ut av kjæresteforholdet og vil kun drive familien AS 1. Begynn å kle deg fint og ta mer vare på utseende. 2. Tren styrke og spis sunt. 3. Tilbring mer tid ute med venner. 4. slutt å gi din kona oppmerksomhet utenom det praktiske, ikke gi henne klem eller uttrykk noe om hvor fin hun er osv. 5. Bli flinkere og legg in mer innsats på det 3. skift og bli en drømme pappa for dine barn. 6. Pass på å kona ikke har tilgang til mobilen din. Har du ikke kode fra før, da legger du in kodelås med en gang og slår av alle infos med meldinger, snap osv. som kan komme på skjermen uåpnet. 7. Ikke møte opp på noe som har med hennes familie eller venner. Hold på slik i et par måneder. Hvis kona di ikke begynner å mistenke du er utro og eller bli interessert i deg, da er det bare å pakke sammen. Dog, kan det i noen tilfeller å være utro på ekte, vekke noen kvinner men det er den aller siste krampetrekning og kan slå begge veier. Lykke til ❤️ Anonymkode: dcf33...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Vil denne fungere for kvinner også, tror du? For å vekke mannen? Eller mener du denne bare funker på menn? Anonymkode: 68869...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil denne fungere for kvinner også, tror du? For å vekke mannen? Eller mener du denne bare funker på menn? Anonymkode: 68869...e5f Kan tenke meg å dette kunne også fungere når kjønnene er motsatt. Så ja, kanskje det 😎 Anonymkode: dcf33...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Snork. Bedre lykke neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Om jeg hadde hatt sex med min mann etter at han var utro har jeg forbannet han til evig tid. Er ingen magiker, men jeg hadde serriøst begynt å hekse i vei. Er en skikkelig sinnatagg, men imot vold. Det får bli som det blir. Å selvsagt slått opp. At han våger røre min kropp den forbanna svikeren. Hadde følt meg skitten og uvaskbar. Anonymkode: fb842...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): 1. Begynn å kle deg fint og ta mer vare på utseende. 2. Tren styrke og spis sunt. 3. Tilbring mer tid ute med venner. 4. slutt å gi din kona oppmerksomhet utenom det praktiske, ikke gi henne klem eller uttrykk noe om hvor fin hun er osv. 5. Bli flinkere og legg in mer innsats på det 3. skift og bli en drømme pappa for dine barn. 6. Pass på å kona ikke har tilgang til mobilen din. Har du ikke kode fra før, da legger du in kodelås med en gang og slår av alle infos med meldinger, snap osv. som kan komme på skjermen uåpnet. 7. Ikke møte opp på noe som har med hennes familie eller venner. Lykke til ❤️ Anonymkode: dcf33...0c2 Hadde han gjort se tingene (med unntak av mobil og droppe hennes familie/venner) i utgangspunktet så hadde hun jo ikke mistet interessen. Skal vi klare å holde interessen for en mann som ikke gidder å kle seg, trene, ha i terrasser, tar del i det tredje skiftet og er en drømme pappa? En mann som er surely, utrent, dårlig pappa og som stryker oss over rumpa og håper på sex til stadighet? Hvorfor råder du ikke bare alle menn til å gjøre seg til interessante partnere i utgangspunktet? Heller enn å ty til liksom utroskap? Anonymkode: c175b...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden jane78 skrev (26 minutter siden): Snork. Bedre lykke neste gang Jeg forstår å du føler dette er en vits men tro meg. En gnist av sjalusi kan gjør underverk når det kommer til dødt soverom. Anonymkode: dcf33...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg forstår å du føler dette er en vits men tro meg. En gnist av sjalusi kan gjør underverk når det kommer til dødt soverom. Anonymkode: dcf33...0c2 Så kan det like gjerne ha stikk motsatt effekt og kun skape avsmak. Selv hadde jeg mistet respekten og sett ned på en person som valgte den «taktikken» og opplevd det som stakkarslig. Om noen prøver seg på et slikt spill. Så burde det være absolutt siste utvei. Nettop fordi reaksjonen kan fort bli motsatt av hva du tror og bety den sikre død for et forhold. Anonymkode: a0815...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå