AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er vokst opp i ett hoarder hjem, ting overalt. Rotete hele tiden. Hvis det faktisk var ryddig så var det støv på hjernen ryddig. Var aldri noe mellomting, har en del familie som har typ visningshjem. Så hva er normalen? Jeg føler aldri ro og at det ryddig før absolutt alt er på sin plass. Men har vell forstått at det er sunt med litt rot, litt sofaputer som ligger rotete og en teppe som en brukt må liksom ikke ligge perfekt med en gang. Så hvor rotete har du det hjemme før det må gjøres noe med? 😂 Anonymkode: fe998...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Rot er ikke noe problem her, det går uansett i skippertak-rydding. Matrester rundt omkring blir et problem, men det er det aldri her. Litt oppvask på benken er null problem, det kommer før eller senere inn i oppvaskmaskina,klær kommer i vaskemaskina og tomflasker kommer i posen med annet tomgods. Anonymkode: f8046...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Litt rot er det alltid. Rydder ikke bort alle barneleker eller mine prosjekter. Men sørger for ryddig og rein kjøkkenbenk og ryddig og reint bad hver dag, så blir resten vaska ukentlig. Jeg synes det er et problem at det er skittent, men rot i seg selv er ikke uhygienisk - så der setter jeg grensa. Anonymkode: 1a5c7...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå