AnonymBruker Skrevet 16. november #21 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 16.21): Trude og Siri er fine navn, Anea i motsatt ende av skalaen. Kombinasjonene var litt så som så. Anonymkode: 23860...4ae Tror dette er første gang jeg har hørt at noen syns navnet mitt er fint, bortsett fra foreldrene mine, da🥰 Anonymkode: c5834...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #22 Del Skrevet 16. november Rare komboer Anonymkode: 55c85...aae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #23 Del Skrevet 21. november Kan lure på om du har diktet opp dette bare for at det skal bli rarest mulig. For å plukke ut noen av navnene, så er det Julianne/Julianna, eller Siri Helen, eventuelt Annea Helen (ja, jeg ville brukt Annea, ikke Anea), som jeg synes høres brukbart ut. Liker også Nora, så kanskje Nora Helen. Anonymkode: 8968b...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #24 Del Skrevet 21. november Siri Anna var fint, synes jeg Anonymkode: cec0d...970 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #25 Del Skrevet 21. november Siri er veldig fint, men hvorfor dobbeltnavn? Det står best alene. Mye finere. Anonymkode: 25fe9...8f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #26 Del Skrevet 21. november Trolletråd og dere alle går fem på 😁 Det som foreslås er nok en eller annen som har veldig lite å gjøre, som skriver. Les navnene, dette er jo bare noen som kødder! Trude Helen var på kanten faktisk til å være et ikke-tullenavn. Anonymkode: ec5ac...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #27 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 16.16): Hei! Funker disse kombinasjonene greit, synes dere? Siri Anna Hilda Signe Anea Nora Julia Anna Trude Helen Noen som peker seg ut? Anonymkode: 5e969...ee6 Siri-anna der burde du bare kutte a på slutten så hadde det blitt fint. Anea Nora hadde vert bedre som Nora Anea. Trude Helen er ok Julie Anna og Hilda Signe funker ikke sorry. Anonymkode: 1e93a...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #28 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Trolletråd og dere alle går fem på 😁 Det som foreslås er nok en eller annen som har veldig lite å gjøre, som skriver. Les navnene, dette er jo bare noen som kødder! Trude Helen var på kanten faktisk til å være et ikke-tullenavn. Anonymkode: ec5ac...161 Nja man vet aldri 🤷 vet om flere som har navn som burde vært byttet om på eller kuttet på. Anonymkode: 1e93a...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #29 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nja man vet aldri 🤷 vet om flere som har navn som burde vært byttet om på eller kuttet på. Anonymkode: 1e93a...75d Ts her. Det er faktisk ikke tull, men kombinasjoner av navn som går igjen i begges slekter. Selv har jeg et sånt type navn, og aldri tenkt at det klinger feil. Innser det nå, men kan ikke si at det plager meg på noen måte. Er vel hva man blir vant til. Litt usikker på om jeg er tilhenger av dobbeltnavn eller enkeltnavn. Skal man gå etter hva som er koselig eller kort og praktisk?🫣🤔 Anonymkode: 5e969...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #30 Del Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ts her. Det er faktisk ikke tull, men kombinasjoner av navn som går igjen i begges slekter. Selv har jeg et sånt type navn, og aldri tenkt at det klinger feil. Innser det nå, men kan ikke si at det plager meg på noen måte. Er vel hva man blir vant til. Litt usikker på om jeg er tilhenger av dobbeltnavn eller enkeltnavn. Skal man gå etter hva som er koselig eller kort og praktisk?🫣🤔 Anonymkode: 5e969...ee6 Jeg synes man skal velge navn man synes er fine, og ikke føle seg forpliktet til å velge navn som er i slekta. Og tenke på ungen som skal bære de navnene resten av livet🙈 Skal du ha slike "damenavn", bør du i det minste ikke ha et tungt dobbeltnavn som gjør det "enda verre".. (Har forståelse for at noen synes det er koselig å ta opp navn fra slekta, men er det en mulighet å gjøre det litt mer moderne? I alle fall ikke så tunge dobbeltnavn) Anonymkode: f64d0...04a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #31 Del Skrevet 22. november Veldig rare kombinasjoner. Hvis jeg skulle kombinert noen av disse, synes jeg Nora Helen, Anna Helen og Signe Anea er de eneste som funker. Anonymkode: 8f29e...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #32 Del Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 15.46): Ts her. Det er faktisk ikke tull, men kombinasjoner av navn som går igjen i begges slekter. Selv har jeg et sånt type navn, og aldri tenkt at det klinger feil. Innser det nå, men kan ikke si at det plager meg på noen måte. Er vel hva man blir vant til. Litt usikker på om jeg er tilhenger av dobbeltnavn eller enkeltnavn. Skal man gå etter hva som er koselig eller kort og praktisk?🫣🤔 Anonymkode: 5e969...ee6 Det er mye mer elegant med ett navn. Gå for Siri, det er det fineste blant dem du nevner. Det funker også i utlandet. Anonymkode: 25fe9...8f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermosa Skrevet 22. november #33 Del Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 7.16): Siri Anna var fint, synes jeg Anonymkode: cec0d...970 Hva med Polly Anna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november #34 Del Skrevet 23. november Hermosa skrev (2 timer siden): Hva med Polly Anna? Stilig. Liker det Anonymkode: 5e969...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november #35 Del Skrevet 23. november Om jeg måtte ha en kombinasjon her hadde jeg tatt et du ikke har, å det er Signe Helen. Men må det være 2 navn og må det være disse navnene, eller kan det være et annet navn, sammen med et av dem? Anonymkode: 94232...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november #36 Del Skrevet 23. november Hermosa skrev (3 timer siden): Hva med Polly Anna? Søtt Anonymkode: 94232...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november #37 Del Skrevet 23. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Om jeg måtte ha en kombinasjon her hadde jeg tatt et du ikke har, å det er Signe Helen. Men må det være 2 navn og må det være disse navnene, eller kan det være et annet navn, sammen med et av dem? Anonymkode: 94232...843 Åpen for alle forslag. Anonymkode: 5e969...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november #38 Del Skrevet 23. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Søtt Anonymkode: 94232...843 Synes jeg også, men minner meg litt for mye om Paul Anka Anonymkode: 5e969...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november #39 Del Skrevet 25. november AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 16.16): Hei! Funker disse kombinasjonene greit, synes dere? Siri Anna Hilda Signe Anea Nora Julia Anna Trude Helen Noen som peker seg ut? Anonymkode: 5e969...ee6 Liker ingen, altfor tungvint. Men både Anna, Nora,Julia og Helen er fine navn Anonymkode: faf7e...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:16 #40 Del Skrevet fredag kl 09:16 Trude Helen Anna Helen Siri Helen Anonymkode: 1b8ab...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå