AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Så jeg matchet da med en fyr fra tinder for ca 3 uker siden. Vi har snakket jevnlig siden og det oppfattes som om han er ganske interessert i livet mitt og meg. Spør om jeg har vært i forhold før, hva jeg ser etter, om jeg kunne tenkt meg å få flere barn og vi har vært innom en haug med andre samtaleemner. Denne mannen er 31 år, ser veldig bra ut, driver med toppidrett og har barn fra før. Det er da et godt stykke mellom oss siden han var på besøk i min by mens vi matchet, men vi har nå snakket en del om å møtes neste helg. Men, når det kommer til stykket så har ikke jeg energi og tid til å bruke på menn som ikke er verdt det så jeg ønsker derfor litt synspunkt fra dere. Og dette her blir muligens sett på som idiotisk for mange, men for min del så har det ikke så mye å si siden jeg ikke har noen forbindende relasjon til han: 1. Han har nesten 2 millioner i snapscore og han er 31 år. (Dermed kanskje ikke helt innenfor det aldersspennet da det er helt vanlig). Menn i den alderen som snapper ekstremt mye og bruker det som sin absolutt hoved kommunikasjonsform samt skal dele alt syns jeg er uattraktivt. 2. Han går opp minimum 1000 i snapscore hver eneste dag, dvs at jeg sikkert er en av 100 jenter. 3. Jeg klarer å se hvem han følger i hvilken rekkefølge på instagram og han følger nesten daglig nye jenter. Mange av de etter typ 21 år, han er 10 år eldre:-):-) Dette også etter han uttrykte til meg at han vil virkelig møtes og mye annet. 4. Han bruker 5 sekund på å svare på en snap. Flotte greier det kan man si, men kanskje en stor indikasjon på at han er slukt inni telefonen? 5. Han har snakket en del om at han ikke liker dagens samfunn mtp bruk og kast mentaliteten og at han virkelig er ute etter noe. Og at mange jenter er veldig lite kresne nå til dags. Skalkeskjul å si slike ting fordi det er sånn han er eller? For å få det sagt så er dette ting jeg har begynt å legge merke til etter at han nevnte om å møtes, og ikke noe jeg pleier å gjør. Årsaken er at jeg ikke makter å bruke tid på en som er tilgjengelig for alt og alle. Jeg vil ha en ordentlig mann, noe som er tydeligvis vanskelig å finne. Om jeg har muligheten til å avfeie noen før det går for langt, så gjør jeg det. Jeg begynner fort å tenke at jeg syns dette her er litt dealbreakers og merker at jeg har tatt mer avstand fra han. Siden jeg aldri har møtt han så er det selvfølgelig helt fair å følge andre jenter det sier jeg ingenting på, det er bare hyppigheten med at det følgertallet går opp hver dag samt alderen på de. Hva er deres mening om dette. Overdriver/overtenker jeg? Hadde dere møtt han? Anonymkode: 0cc87...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ref innlegget mitt; mente IKKE om jeg har lyst på flere barn, men om jeg har lyst på barn. Har ingen. Han ville derimot ha flere Anonymkode: 0cc87...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Det å ta EN kaffedate/lunsjdate for å avklare om dette er noen du kanskje er interessert i å bruke tid på, burde du vel klare? 1 time av ditt veldige hektiske liv tåler du. Dere har jo allerede snakket jevnt og trutt, og du har nok allerede brukt noen timer av livet ditt, så en time til der dere fysisk møtes går fint. Det å henge seg så opp i snapscore som du gjør her, er jo også en vanvittig rødt flagg. Det er liksom noe veldig rart med å henge seg opp i det FØR man i det hele tatt har møtt fyren? Kanskje han har mange snapchat grupper med kompiser fra studie, russegrupper, gamle gjengen? Det MÅ jo ikke være kvinner? Eller tenker du at siden du synes han er så forbanna flott, så synes alle andre det og? Og angående det at du sier at han følger masse yngre kvinner på instagram - Kan du ikke spørre han da? "hvorfor følger du så masse instababes egentlig? spesielt siden de er så mye yngre enn deg. Gjort deg noen tanker om hvordan det sees ut for oss som potensielt skal date deg?" Det er jo direkte kleint å følge, men etter å ha vært på kvinneguiden i noen år, så gjør visst "alle" menn dette ifølge utallige tråder her. Anonymkode: e490d...376 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Personlig hadde det lukta for mye høy narsissisme til at jeg hadde villet det. Liker mer jordnære typer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden At han daglig følger nye Instababes er 🤮 Anonymkode: a3a0a...0ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UpNorthSerenity Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Følg magefølelsen din. Du vet svaret. Han er ikke det du ser etter er han vel? Det med høyt snapscore og at han følger 10 år yngre babes på insta skjønner jeg godt du reagerer på. Har ignorert min magefølelse tidligere og dratt på den 1.daten. Men uten unntak har det alltid vist seg å være jeg som burde lyttet til den. Skjønner at du ikke ønsker å kaste bort tid på en som ikke er riktig for deg. Det er slitsomt å date når man ser etter noe bra. Du vet best. Lytt innover og kjenn etter. Eventuelt kan man ta en prat på telefon før man eventuelt møtes? Siden dere bor så langt unna hverandre. Da finner du fort ut mer tror jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det å ta EN kaffedate/lunsjdate for å avklare om dette er noen du kanskje er interessert i å bruke tid på, burde du vel klare? 1 time av ditt veldige hektiske liv tåler du. Dere har jo allerede snakket jevnt og trutt, og du har nok allerede brukt noen timer av livet ditt, så en time til der dere fysisk møtes går fint. Det å henge seg så opp i snapscore som du gjør her, er jo også en vanvittig rødt flagg. Det er liksom noe veldig rart med å henge seg opp i det FØR man i det hele tatt har møtt fyren? Kanskje han har mange snapchat grupper med kompiser fra studie, russegrupper, gamle gjengen? Det MÅ jo ikke være kvinner? Eller tenker du at siden du synes han er så forbanna flott, så synes alle andre det og? Og angående det at du sier at han følger masse yngre kvinner på instagram - Kan du ikke spørre han da? "hvorfor følger du så masse instababes egentlig? spesielt siden de er så mye yngre enn deg. Gjort deg noen tanker om hvordan det sees ut for oss som potensielt skal date deg?" Det er jo direkte kleint å følge, men etter å ha vært på kvinneguiden i noen år, så gjør visst "alle" menn dette ifølge utallige tråder her. Anonymkode: e490d...376 Du er ikke en som underdriver historiene dine hvertfall😂 Skikkelig travelt liv jeg ja. Som nevnt så bor han et stykke unna, så det krever litt for å møtes, derfor er det et litt større steg enn å bare dra på en kaffi date. Og nå må ikke du falle helt i karen trusa. Det er ikke så ufattelig vanskelig å se at en snapscore går opp med 1000. Det får du også opp når du legger til noen på snapchat- om du ikke har erfart det før. Nå er ikke det slik at det må gjøres en stor etterforskning for å finne det ut. Hadde det utelukkende kun vært snapchat som var et problem så hadde det kanskje ikke vært et problem, er summen av alt jeg stusser på her. Som jeg sa, dette har ikke jeg gjort hele veien bare så et mønster. Det er vel en måte på å selektere ut for å finne ut om dette er en fyr for meg eller ikke da. Og nei, trenger absolutt ikke å vær kvinner. Bare en automatisk antagelse siden en har behovet for å følge damer hver dag Anonymkode: 0cc87...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): At han daglig følger nye Instababes er 🤮 Anonymkode: a3a0a...0ae Enig, det er ekstremt sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Dette høres ut som en gutt, ikke en Mann… Det sier vel alt.. Anonymkode: e8bf4...9d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Å være på Tinder er en dealbreaker Anonymkode: 946e5...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde ikke orket å kaste bort tiden på en med slike (u)vaner. Synes rett og slett det er uattraktivt (barnslig) med både høy snapscore og å følge 10 år yngre «babes» på Instagram. Spesielt fordi han sier han er ute etter noe seriøst. Anonymkode: 99c60...6d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Synes det er like sært å følge med på snapscore og hvem nye han følger på instagram og hvem det er. Hadde en jeg pratet med sjekket slikt om meg hadde jeg tenkt han var kontrollerende og sjalu, og skygget banen raskt. jeg fulgte mye med på mobilen og svarte raskt da jeg og min nåværende samboer gikk over fra tinder til snap, jeg likte han jo kjempe godt og det var nytt og spennende. Han var lik og svarte meg raskt Anonymkode: 087c1...7d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det er like sært å følge med på snapscore og hvem nye han følger på instagram og hvem det er. Hadde en jeg pratet med sjekket slikt om meg hadde jeg tenkt han var kontrollerende og sjalu, og skygget banen raskt. jeg fulgte mye med på mobilen og svarte raskt da jeg og min nåværende samboer gikk over fra tinder til snap, jeg likte han jo kjempe godt og det var nytt og spennende. Han var lik og svarte meg raskt Anonymkode: 087c1...7d4 Kanskje mer sært å evnt få besøk her en helg eller motsatt uten å gjør noe bakgrunnsjekk, i dagens samfunn?😀 Meget stor forskjell på å legge merke til en betraktelig høyere score på slutten av en dag eller gå igjennom en følger liste (som er offentlige for en grunn) på noen jeg aldri har møtt, kontra det å vær kontrollerende og slavisk følge med på en score til en du holder på med/sammen med). Hadde nok i utgangspunktet ikke sjekket det om det ikke var score på 6 siffer gange to involvert her. Anonymkode: 0cc87...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden UpNorthSerenity skrev (2 timer siden): Følg magefølelsen din. Du vet svaret. Han er ikke det du ser etter er han vel? Det med høyt snapscore og at han følger 10 år yngre babes på insta skjønner jeg godt du reagerer på. Har ignorert min magefølelse tidligere og dratt på den 1.daten. Men uten unntak har det alltid vist seg å være jeg som burde lyttet til den. Skjønner at du ikke ønsker å kaste bort tid på en som ikke er riktig for deg. Det er slitsomt å date når man ser etter noe bra. Du vet best. Lytt innover og kjenn etter. Eventuelt kan man ta en prat på telefon før man eventuelt møtes? Siden dere bor så langt unna hverandre. Da finner du fort ut mer tror jeg. Takk for svar! Det er sant☺️ Lett å se forbi og tenke at man overdriver, men så har man egentlig svaret ganske klart fremfor seg Anonymkode: 0cc87...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tror ikke han er en person. 1000 per dag, nye jenter hele tiden. Det høres ut som en maskin. Har en person ork til dette og i tilegg klarer å gi av segselv, ha interesse for deg nok til at du vurderer han? Nei jeg syns dete logistikk messing gir lite mening. Uansett, han er en ultra dealbreaker å du kommer neppe til å få noe godt ut av dette. Anonymkode: 8190e...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Med en så høy score og at han driver med toppidrett så høres det mer ut som han bruker snap aktivt som en kanal. Men, jeg tenker uansett at dere ikke passer sammen, når han er aktiv på sosiale medier, og du sitter å holder tellinga på snapscoren hans dag for dag, og antall nye følgere, inkludert kjønn og alder. Dere er på fullstendig ulike planeter når det gjelder sosiale medier. Anonymkode: f16e3...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Høres ut som min ex...Han var utro så det sang..... Anonymkode: e159c...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå