Perfume Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Min mann har sett på enellerannen reklame at man kan ta en slags tape på neglen, herde den og så blir den hard og som en påsatt negl hvor du kan klippe /file osv. Noen som vet noe om det? Fins det? Og i isåfall.. Hvor?! Prøver å Google men får ikke opp noe. Er riktignok ikke i Norge så får vel opp mye annet rart av den grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden De har de på vita 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden De har mye sånt på Temu, semi cured gel nails. Man må ha UV-lampe. Så Temu-Isabelinfluenser kjøpte slike, de krøllet seg oppover i lampen. (Hun kopierer Isabel Raad, men handler på Temu og drikker Coop iskaffe liksom) Anonymkode: 093f6...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Det er ikke tapen som du setter på neglen som blir hard. Tapen er bare en mal. Over malen/tapen påfører du et stoff som heter builder nail. Dette ser ut som blank/hvit eller nude neglelakk. Så herder du neglene under uv lampe. Da blir det hardt. Så kan du klippe og file dem i den formen og lengden du ønsker, og deretter lakke dem i valgt farge. Anonymkode: 410b2...177 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Du kan bruke tepose, klipp og fest med neglelim, så filer du ned limet og lakker over. Anonymkode: 2aca3...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan bruke tepose, klipp og fest med neglelim, så filer du ned limet og lakker over. Anonymkode: 2aca3...14f Glem dette, det er hvis man har en rift i neglen, ikke for å erstatte en hel negl 😅 Anonymkode: 2aca3...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 5 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er ikke tapen som du setter på neglen som blir hard. Tapen er bare en mal. Over malen/tapen påfører du et stoff som heter builder nail. Dette ser ut som blank/hvit eller nude neglelakk. Så herder du neglene under uv lampe. Da blir det hardt. Så kan du klippe og file dem i den formen og lengden du ønsker, og deretter lakke dem i valgt farge. Anonymkode: 410b2...177 OK takk! Vet du hva det heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 5 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 5 timer siden Fant denne, var denne han mente! https://www.vita.no/makeup/negler/losnegler/depend-gel-iq-nail-strips-2007-french-flirt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Perfume skrev (1 time siden): Fant denne, var denne han mente! https://www.vita.no/makeup/negler/losnegler/depend-gel-iq-nail-strips-2007-french-flirt Ok. Men jeg tror ikke de er så harde at det blir som falske negler. Jeg tror de er mer som en slags folie som erstatter neglelakk. Så du må nok klippe de ned til din egen lengde før de herder, ellers vil de nok bøye seg i tuppen. Jeg handler neglutstyr på temu. Og da søker jeg på builder nail, uv neglelakk, gele negler etc så kommer det opp masse. Hvis du foretrekker å handle i Norge så kan du gå inn på nailster.no så finner du slike produkter der også. Anonymkode: 410b2...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Nå har jeg orginilale negler. De sprekker innimellom, men det er mine negler. Dere kommet til å misunne meg dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Å jeg forstår hva du mener. Jeg har sett masse reklamer om det jeg å. Men jeg kommer ikke på hva det heter. Anonymkode: 5a9ea...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden https://vm.tiktok.com/ZGdFUqPmV/ fant det her glo nail stickers Anonymkode: 5a9ea...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå