AnonymBruker Skrevet 14. november #1 Del Skrevet 14. november Sorry liten utblåsning her. Vi skal ha visning og jeg har vært på jobb, mannen har vært på jobb og huseier spør om vi kan ta visning. Null problem. Men jeg blir oppgitt over han jeg deler hus med. Ikke løftes det en finger for å hjelpe til. Han sitter bare der med mobile , sånn ut av det blå må han plutselig bytte passord på noe greier. Kan liksom ikke ta det etter visning. Han skulle ta med seg bikkja på tur mens jeg tar visningen. Nei da det rakk han ikke før folka kom. Anonymkode: 27697...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #2 Del Skrevet 14. november Er det ikke greit da? Nå vet du jo hvordan han er før dere eier bolig sammen, så slipper du sitte fast i en bolig som må selges for at du skal komme deg ut og finne en som er kan ta litt ansvar. Anonymkode: b0098...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #3 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke greit da? Nå vet du jo hvordan han er før dere eier bolig sammen, så slipper du sitte fast i en bolig som må selges for at du skal komme deg ut og finne en som er kan ta litt ansvar. Anonymkode: b0098...d46 Heldigvis er det slutt mellom oss. Anonymkode: 27697...df2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 16. november #4 Del Skrevet 16. november Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg