AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Faren min på over 80 fikk i dag for 1. november men bilen skal ikke inn før senest neste år… Hjelp?! 😵💫 Anonymkode: 0faf7...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Det er jo bare å sjekke på vegvesen.no hva som er riktig 😊 Anonymkode: c80a2...a5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg fikk også SMS om dette nylig, og har frist i februar. I mitt tilfelle var det ikke fake i hvert fall, fikk brev på Altinn der stod det bare at jeg ville beholde den gamle fristen selv om jeg valgte å ta kontrollen tidligere. Anonymkode: 780fd...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er jo bare å sjekke på vegvesen.no hva som er riktig 😊 Anonymkode: c80a2...a5e Den har jeg sjekket og der sto neste EU-kontroll 1.11.25. Anonymkode: 0faf7...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Faren min på over 80 fikk i dag for 1. november men bilen skal ikke inn før senest neste år… Hjelp?! 😵💫 Anonymkode: 0faf7...f01 Hva mener du; hjelp? Det er da bare å overse den SMS'en det da, når du uansett vet når bilen skal inn på sjekk... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå