AnonymBruker Skrevet 14. november #1 Del Skrevet 14. november Er det fint ? Harry ? Hva tenker du?? Anonymkode: 6df13...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #2 Del Skrevet 14. november Helt ordinært og bra, som også fungerer på flere språk. Anonymkode: 1ab22...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 14. november #3 Del Skrevet 14. november Pent😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 14. november #4 Del Skrevet 14. november (endret) Jeg synes det er fint, men hadde ikke brukt det selv. Kjenner flest i 40-årene som heter det, samt ei på nesten 60, så sikkert ikke oppbrukt blant de små. Endret 14. november av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #5 Del Skrevet 14. november Fint navn, ganske sjeldent blant barn. Anonymkode: 53e41...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormur Skrevet 14. november #6 Del Skrevet 14. november Fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #7 Del Skrevet 14. november Det er i hvert fall svært få barn som heter det. Navnet toppet i -69 og er et av 70-talls navna som nå har floppet fullstendig. Navnet har hatt under 4 nyregistrerte de siste årene, og de regner med at det først vil øke når vi som heter det kommer i oldemor-alder. Selv er jeg født mot slutten av heidi-bølgen og er godt fornøyd med å hete det. Møter andre som heter det samme, men ikke for ofte. Enkel uttale og skrivemåte, og fungerer godt internasjonalt. Hadde et litt anstrengt forhold til Heidi i alpene en periode, men nå går det også greit. Kaller du ungen din Heidi i dag kan du være ganske trygg på at hun har et unikt navn i sin aldersgruppe. Anonymkode: 1e931...623 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #8 Del Skrevet 14. november Datteren min heter Heidi og jeg elsker det det navnet. Vi slapp at det var 2-3 andre med samme navn gjennom hele bhg og skole. Anonymkode: 2471a...c29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #9 Del Skrevet 14. november Veldig pent og feminint. Lyst og lett på en måte. Anonymkode: 45763...664 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #10 Del Skrevet 14. november Syns det er skikkelig stygt, men jeg synes alle 60-80-talls navn er fryktelige🙈 Anonymkode: 11c53...315 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #11 Del Skrevet 14. november Heidi er veldig fint, lett å fin klang, jeg kjenner bare koselige damer som heter Heidi. jeg er ikke fan av norske gamle navn egentlig. Anonymkode: 6b926...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #12 Del Skrevet 14. november Heidi er fint, minner meg om den sveitsiske filmen. Anonymkode: a4cb8...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #13 Del Skrevet 14. november Heidi er et koselig navn. Anonymkode: eea43...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #14 Del Skrevet 14. november De to som jeg viste om, byttet navn da de hadde passert 18 år. Anonymkode: 832bd...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #15 Del Skrevet 14. november Fint! Anonymkode: 314dc...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #16 Del Skrevet 14. november Jeg tenker det er kult at mammas navn har blitt moderne igjen Anonymkode: 3bac8...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. november #17 Del Skrevet 14. november Jeg synes det er et veldig fint navn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #18 Del Skrevet 14. november Ikke helt min stil. Anonymkode: 67714...57f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå