AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jenta mi skal ta 1-års bilder og jeg trenger inspirasjon til fine antrekk . Noen som har forslag ? ☺️ Anonymkode: 5e08c...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steget Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Min hadde en enkel kjole i jeansstoff. Veldig fornøyd med det antrekket. Klassisk og enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Jenta mi hadde en strikkekjole, som jeg hadde strikket, rosa og uten ermer, knelang. Stilren og klassisk. Anonymkode: 79b2d...e1d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Min hadde også en helt enkel hvit bodykjole med korte ermer fra hm med matchende sløyfe i håret. Hadde endel hår som 1 åring. Var på sommeren så hadde ikke strømpebukse eller sko. Anonymkode: 94677...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jenta mi skal ta 1-års bilder og jeg trenger inspirasjon til fine antrekk . Noen som har forslag ? ☺️ Anonymkode: 5e08c...46d Kanskje du kan ha 2 antrekk? Et hvitt eller lyst og et med juleklær som du kan bruke til årets julekort? Anonymkode: 075e6...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Her hadde de snekkerbukse og skjorte/bluse, ble og tatt bilde uten skjorte/bluse Anonymkode: 15ced...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Bar overkropp i snekkerbukse er litt klisje da. Men en fin kjole, julekjole kanskje? Eller barnehage-antrekk? Jeg er fan av ikke så stivpyntet jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Min jente hadde to antrekk hun ble fotografert i: En lett sommerkjole som beveget seg naturlig (ble tatt en del bilder der hun gikk, lekte osv., og festdrakt i nøytral farge (egner seg som veggpryd for fremtiden). Anonymkode: aa91d...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Mitt barn var alltid så vanskelig å ta bilde av i kjole for den gikk liksom alle veier, hun dro den opp osv. Så jeg ville nok valgt en søt selebukse med body/genser under, synes det er fint Kanskje en litt penere body, med krage feks. Men du må jo ta noe som også matcher hva du liker og hva du kler på barnet ellers. Anonymkode: bf18b...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #10 Del Skrevet 48 minutter siden Min hadde en kjempefin joggedress, veldig fornøyd med de bildene 😊 Anonymkode: 06f1a...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #11 Del Skrevet 20 minutter siden Vi hadde også to antrekk. En søt sommerkjole og en joggedress. Passet på at joggedressen var ny og pen da ;) Anonymkode: 4f4ca...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #12 Del Skrevet 12 minutter siden Grunnen til at snekkerbukse blir brukt mye (og er litt klisje) er jo at det er litt tidløst. Søsteren min er født på 90-tallet og hadde grilldress (isj) på seg- det bildet tåler ikke tidens tann på samme måte. Så gå for noe som er litt nøytralt tenker jeg. Anonymkode: f9151...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå