AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #1 Skrevet 14. november 2024 Jeg er gravid 5+5 i dag, og tok en ny digital test for å se om jeg fikk 3+ i ukeindinatoren. Men jeg får fortsatt opp 2-3 i ukeindikatoren, og blir med en gang bekymret for at noe er galt 😕 Når fikk dere 3+, og er denne testen til å stole på, eller kan jeg ta det helt med ro? Anonymkode: 11480...3af
sommerfugl154 Skrevet 14. november 2024 #2 Skrevet 14. november 2024 Jeg fikk ikke 3+ før etter 6 uker. Selv om blodprøvene viste høy hcg. Flere ting kan påvirke urinprøven, for eksempel hvor konsentrert den er - som igjen påvirkes av væskeinntaket ditt og når på døgnet du har tatt testen. Jeg ville bare sett an en uke til 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #3 Skrevet 14. november 2024 Jeg fikk 3+ da jeg var 5+6, fikk 2-3 uker i en annen graviditet da jeg var 5+4, det endte i en SA noen uker senere, usikker på om det var derfor. Anonymkode: 3bdc8...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #4 Skrevet 14. november 2024 6+2. Har nå en sprelsk liten gutt inni der som snart er klar for å komme ut 😊 Anonymkode: 7d5b3...920 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #5 Skrevet 14. november 2024 6+4, ble barn av det. Og til det andre spørsmålet ditt: nei, du kan ikke stole på denne testen. De er ikke ment til å måle økning av hCG på denne måten. Noen får aldri 3+ på disse testene. Så lenge du ikke har smerter eller blødninger ville jeg tatt det helt med ro, og får du det bør du få målt hcg hos legen. (Men jeg skjønner at det er vanskelig, jeg stresset også over at 3+ ikke kom, så svaret mitt er litt dobbeltmoralsk😅❤️) Og gratulerer så mye forresten❤️ Anonymkode: 5b055...f52 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #6 Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): 6+4, ble barn av det. Og til det andre spørsmålet ditt: nei, du kan ikke stole på denne testen. De er ikke ment til å måle økning av hCG på denne måten. Noen får aldri 3+ på disse testene. Så lenge du ikke har smerter eller blødninger ville jeg tatt det helt med ro, og får du det bør du få målt hcg hos legen. (Men jeg skjønner at det er vanskelig, jeg stresset også over at 3+ ikke kom, så svaret mitt er litt dobbeltmoralsk😅❤️) Og gratulerer så mye forresten❤️ Anonymkode: 5b055...f52 Tusen takk❤️ jeg har fått 3+ tidligere i andre svangerskap, så kanskje derfor jeg stresser litt ekstra😅 Skal prøve å puste med magen, og ikke stresse over det🥰 har ingen smerter, og har tegn på graviditet som ømme bryster, trøtt osv. Men er likevel livredd hver gang jeg går på do, så redd for blødninger, men so far so good🙌🏼 TS Anonymkode: 11480...3af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå