AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #1 Del Skrevet 14. november 2024 Sjefen gjør narr og kommenterer min aksent, jeg har ikke norsk som morsmål. Men jeg har aldri fått kommentarer på dette før, fikk 5 i norsk på skolen og får ofte høre at jeg snakker flytende norsk. Det plager meg veldig for nå tenker jeg veldig på hvordan jeg snakker og har blitt veldig usikker på meg selv. Men ønsker ikke konflikt på jobben aå vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips? Anonymkode: 41fdd...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 14. november 2024 #2 Del Skrevet 14. november 2024 (endret) ta ett valg, la ett menneske få så stor innflytelse på din egenverd at det plager deg i stor grad eller drit i dette mennesket og hva det mener og husk at alle andre ikke har dette behovet som denne ene har.. Endret 14. november 2024 av Carrot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #3 Del Skrevet 14. november 2024 Si: «Jeg liker ikke at du gjør narr av aksenten min» neste gang han/hun gjør det. Anonymkode: c4846...6f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #4 Del Skrevet 14. november 2024 Man tar det jo bare opp. Mange synes jo bare de er litt morsomme, utrolig nok, det gjelder særlig dialekter. Jeg har selv et lite snev at dialekt, men om jeg først har nevnt for noen at det å herme ikke oppleves som så kjekt for meg, så slutter de med en gang, og unnskylder seg solid. Anonymkode: b11f4...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå