An0nymm Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Jeg kommer til å bruke bilen litt mindre enn før. Dilemma står mellom å beholde en eldre elbil (2011), kjørt 135.000 km, og kjøpe elbillader til leiligheten (koster 20.000 kr). Ellers kan jeg selge elbilen, og få ca 30-35.000, og heller kjøpe en billig Yaris (2004) som er EU til 2026 (er kun litt sticky bremser), prislapp ca 15.000 kr. Så, enten beholde elbilen og spytte inn 20.000 kr i lader (som følger leiligheten), eller bytte den ut i en ok Yaris + 20.000 kr. Må jo påpeke jeg savner fossilbil etter å ha hatt elbil med dårlig rekkevidde i noen år, hehe. Rekkevidden er ca 10 mil. Endret 8 timer siden av An0nymm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg ville prøvd å selge, men om du får solgt spørs vel. Anonymkode: ca2ec...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde beholdt elbilen. Men hvis du velger å selge veil den gå lett. Oppkjøpere som tar med elbiler til Ukraina kaster seg over den prisklassen. Vår gamle forsvant på rundt 5 minutter. Anonymkode: 54446...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå