AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #1 Skrevet 14. november 2024 Fikk match med en mann på søndag, skrev en del da, litt på mandag, og en del på tirsdag igjen, ingenting i går. Er jeg som har tatt initiativ til samtalene, men nå avventer jeg, tenker å slette han til helgen hvis jeg ikke hører noe. Innafor? Anonymkode: 8d32d...458
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #2 Skrevet 14. november 2024 Ja, absolutt. Anonymkode: ed7e2...88e
anonym78910 Skrevet 14. november 2024 #3 Skrevet 14. november 2024 Hei 😊 jeg opplever søndag som den store matche dagen tror det er mange som kjeder seg. Prater en del den dagen så Vipps er det stille. Prøver å holde dialogen i gang med noen meldinger men en uke uten initiativ er det bare å gå videre
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #4 Skrevet 14. november 2024 Helt innafor TS. Søndag er en dårlig dag, da kjeder folk seg og setter igang samtaler selv om de egentlig ikke er interessert. Om han ikke tar opp tråden så er det nok ikke noe interesse der. Anonymkode: ac973...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå