AnonymBruker Skrevet i går, 10:04 #1 Del Skrevet i går, 10:04 Vi har sluttet med kabeltv og streamer nå bare apper. Alle apper som Netflix, Viaplay, Max, Disney, NRK fungerer 100%. Tv2 Play derimot hakker hele tiden og står og surrer. Dette skjer ikke om vi ser via iPhone eller Mac, men på TV eller om vi sender fra tlf over til TV. Jeg har slettet appen, ordnet høyere fiber hastighet osv. TVn er bare noen år gammel og som sagt er det bare TV2 som ikke fungerer. Ringte kundeservice der før helgen og de kunne ikke hjelpe, måtte ha hjelp fra teknisk, så skulle de ringe meg tilbake. Har ikke hørt noe. Ringte de derfor nå i dag og kundebehandleren var utrolig arrogant og lite behjelpelig. Beklaget ikke en gang at de ikke hadde ringt tilbake. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4597f...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet i går, 10:17 #2 Del Skrevet i går, 10:17 Bruker dere smart-tv? I så fall kan det være at appen som laget for akkurat den tv-en/operativsystemrt ikke lenger blir oppdatert. Har det problemet med Nrk og en halvgammel Android Tv med Nrk-appen. Den hakker på direkte-sending, men ikke om vi kjører via innebygd Chromecast fra telefonen. Du kan sjekke om operativ-systemet og appen er oppdatert. Et alternativ kan være å kjøpe en ekstern Chromecast eller Apple Tv. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:24 #3 Del Skrevet i går, 10:24 Ja tv2- appen gjør det samme her, spesielt når den skal bryte for reklame.. da må jeg logge helt ut og inn igjen. Har bare tenkt at de har dårlige oppdateringer på appen. Får ikke gjort noe annet med det enn å oppdatere når det er mulig. Anonymkode: 24ba1...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:40 #4 Del Skrevet i går, 10:40 Anbefaler Apple TV. Jeg hadde også mye problemer med appene på smart-TV før jeg kjøpte meg en sånn. Alt bare fungerer. Anonymkode: 70d24...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:08 #5 Del Skrevet i går, 11:08 Takk for tips! Bruker appen på tvn ja. Fungerer som sagt på alle andre appene, rart det bare gjelder tv2. Anonymkode: 4597f...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Det er vel TV-produsenten som har en alt for dårlig prosessor og for lite ram, samt at de har et operativsystem som bruker alt for mye ressurser og ikke er oppdatert på en stund. Og TV2 har antagelig ikke oppdatert appen til den TV-modellen på en stund heller. Nå veit jeg ikke hva slags TV du har. Anbefaler alle med smart-tv å oppgradere livet med en AppleTV. Den er rask, elegant, tar lite plass og ting bare fungerer som regel. Og siden Apple er så store fungerer stort sett alle appene perfekt hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Det samme her! Er så utrolig irriterende! Bruker jo 1.5 time på å få sett ett program på 45 minutter. Anonymkode: 755da...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden newman01 skrev (11 timer siden): Det er vel TV-produsenten som har en alt for dårlig prosessor og for lite ram, samt at de har et operativsystem som bruker alt for mye ressurser og ikke er oppdatert på en stund. Og TV2 har antagelig ikke oppdatert appen til den TV-modellen på en stund heller. Nå veit jeg ikke hva slags TV du har. Anbefaler alle med smart-tv å oppgradere livet med en AppleTV. Den er rask, elegant, tar lite plass og ting bare fungerer som regel. Og siden Apple er så store fungerer stort sett alle appene perfekt hele tiden Hvorfor tenker du at det er tv-produsenten når det KUN er tv2 som er sånn. netflix, Disney+, Viaplay, Max, prime, Pluto, britbox, nrk her som jeg ser på. Alle de fungerer helt bra. Har LG btw. ikke ts Anonymkode: 24ba1...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Tv2 "lagger" noe her også. Gjelder både tv og på ipad. Innimellom "lagger" det også på Viaplay. Vet ikke hvorfor? Er bilder som fryser, lyden stemmer ikke overens med bildet og teksten forsvinner (akkurat det er ikke det største problemet) Anonymkode: 017a7...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden TV2-appen på apple-tv her stopper stadig opp. Utrolig frustrerende. Nesten så jeg mistenker at de ikke vil at man skal se på de.. for jeg bytter faktisk når det skjer... Anonymkode: dab62...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 11.04): Vi har sluttet med kabeltv og streamer nå bare apper. Alle apper som Netflix, Viaplay, Max, Disney, NRK fungerer 100%. Tv2 Play derimot hakker hele tiden og står og surrer. Dette skjer ikke om vi ser via iPhone eller Mac, men på TV eller om vi sender fra tlf over til TV. Jeg har slettet appen, ordnet høyere fiber hastighet osv. TVn er bare noen år gammel og som sagt er det bare TV2 som ikke fungerer. Ringte kundeservice der før helgen og de kunne ikke hjelpe, måtte ha hjelp fra teknisk, så skulle de ringe meg tilbake. Har ikke hørt noe. Ringte de derfor nå i dag og kundebehandleren var utrolig arrogant og lite behjelpelig. Beklaget ikke en gang at de ikke hadde ringt tilbake. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4597f...90f Det er TV-en hvis det er smart TV dere har. Jeg har problemer med Allente appen hele tia. Men ikke problemer når eg bruker dekoderen. Så det er tvn som er problemet her. Anonymkode: 710fe...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå