AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er I et samboerskap men dette var ikke d jeg ville så jeg er på niopen til å slå opp. Jeg trives ikke lenger i forholdet.. Jeg lurer på finnes det single menn i en alder av 26 til 27 år? Jeg har hellei ikke fått barn enda. Anonymkode: 393a5...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Det finnes opptil flere single menn på 26-27 år, ja. Anonymkode: 65356...3bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har hørt om noen. Det er uansett bedre å slå opp, enn å være i dårlig selskap. Anonymkode: c7610...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Nei alle mellom 26 og 27 år er opptatte. Du må enten finne noen under 25 eller over 27. Anonymkode: b0aaa...2f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Trodde ikke det fantes single lenger jeg 🤔 andre enn meg altså.. Anonymkode: 03cf6...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden ...... DET HAR ALDRI VÆRT SÅ JÆVLA MANGE SINGLE SÅ JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: b3e2e...041 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Hvis du ikke trives i forholdet slår du opp selv om han er den siste mannen på jorden. Anonymkode: bebc2...577 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helvegen Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Rekordmange vil enkelte si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det finnes opptil flere single menn på 26-27 år, ja. Anonymkode: 65356...3bc Ja, tror det er 2 stk akkurat nå på landsbasis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå