Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen :)

hvordan omtaler du eksen din?

snakker du positivt eller negativt om ham når du prater med andre?eller omtaler du ham nøytralt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hvem jeg snakker med! Til gamle venner som kjenner ham, kan jeg si både positive og negative ting - for det ER både positive og negative ting ved ham. Til de som ikke kjenner ham, forsøker jeg å omtale ham nøytralt.

Skrevet

Pga. nylig brudd og omstendighetene rundt det så omtales han mest negativt akkurat nå. Det kommer kanskje til å forandre seg etterhvert, men nå er det for det meste negativt er jeg redd...

Skrevet

i begynnelsen var det vel mest negativt tror jeg,men nå er det et og et halvt år siden bruddet og jeg omtaler ham mest nøyralt.

Skrevet

Det kommer litt ann på hvem jeg snakker til. Til venninner som kjenner historien får han til tider så ørene fyker. Men til omverdenen generelt er jeg nøytral.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det kommer an på hvilken eks det er snakk om. Har slaske-ekser og snille ekser.

Skrevet

Det kommer an på hvilken eks, og om de jeg snakker med kjenner eksen og historien eller ei.

Skrevet

Jeg har både snille ekser, slemme ekser og ekser som ikke har gjort så mye av seg, og jeg omtaler dem deretter til folk jeg kjenner.. Folk jeg ikke kjenner snakker jeg vel ikke så mye med om eksene mine, men da prøver jeg å omtale de mest mulig nøytralt

Skrevet (endret)

Som regel nøytralt. Rett etter bruddet ble det en del negativt til et par gode venninner, alle andre fikk høre minst mulig.

Endret av salsera
Gjest Jalileh
Skrevet

Han jeg var sammen med lengst snakker jeg både positivt og negativt om.

Jeg er fortsatt glad i han som en venn og vil derfor ikke svartmale han totalt for andre folk rundt meg.

Andre ekser derimot kan det godt hende jeg slenger litt med leppa om ja.. :ler:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet (endret)

Utelukkende positivt om den siste eksen, og han før det.

Tidligere ekser uttaler jeg meg nøytralt om, så langt det går.

Endret av *Snart medlem*
Gjest StoreSky
Skrevet

Kommer ann på humør...Har jeg kranglet med han eller noe så er han "tufsemikkel, mindre smart, patetisk fjott" Ellers ganske nøytralt.

Skrevet

Eksen min sier jeg bare gode ting om, fordi han var bare god!

Skrevet
Det kommer an på hvilken eks det er snakk om. Har slaske-ekser og snille ekser.

:Nikke:

Gjest -eline-
Skrevet

Kommer an på hvem jeg snakker med og hvorfor jeg snakker om han (siste x'n min er vel omtrent den eneste jeg snakker om)... Han har, som alle andre, både positive og negative sider, det er jo en grunn til at vi var sammen i 4,5 år, men det er også en årsak til at det ble slutt...

...hadde egentlig et mer positivt forhold til han fram til jula hvor han dreit på draget så det holdt, og desverre så har det farga hvordan jeg ser på han nå... Menmen...

Skrevet

Kommer an på hvem jeg snakker med, og sammenheng. Venninner får nok høre mest negativt, men det kommer da noen positive ting i ny og ne... Til folk som ikke kjenner historien vår så godt sier jeg vel minst mulig, men det som kommer er nøytralt og ofte likegyldig.

Han bryr meg ikke lenger!

Oppfører meg pent mot han, og ville aldri finne på å si noe stygt om han til noen han kjenner og har kontakt med!

Skrevet

Det kommer helt an på i hvilken sammenheng jeg skal si noe om ham - og til hvem.

Han har helt opplagt mange positive egenskaper - som det ikke er noen grunn til å stikke under en stol - og som han tidvis fortjener ros for - mens det er absolutt en del ting som ikke er særlig positivt - og som jeg ikke gidder å lyve om for å dekke opp for ham.

Gjest Moonshadow
Skrevet (endret)

.....

Endret av Moonshadow
Skrevet

de to siste eksene omtaler jeg begge negativt (de få gangene jeg snakker om dem). han ene skylder meg ganske mye penger, som jeg aldri kommer til å fa igjen. og han andre oppførte seg som en drittsekk etter det ble slutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...