AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #1 Skrevet 14. november 2024 Hvordan er økonomien etter at de har flyttet ut, merker dere stor forskjell når "barna" er voksne? Eller sponser dere fortsatt mye til de unge voksne? Jeg ser jo at det er en overgangsperiode der de fortsatt kan trenge en god del hjelp. Anonymkode: f59db...c67
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #2 Skrevet 14. november 2024 Vi sponset våre gjennom studiene mtp boforhold rett og slett frodi studentboligene som ble tilbudt og var tilgjengelige innenfor budsjett var så dårlig kvalitet at jeg ikke ville sovet der selv. Anonymkode: 2baef...a72
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #3 Skrevet 14. november 2024 Vi har 3 barn hvorav den eldste har flyttet ut og har selv fast jobb nå. Mellomste er i førstegangstjenesten og vi sponser fremdeles litt for henne. Hun skal studere fra neste høst, og selv om vi ikke kommer til å sponse noe til husleie direkte så regner jeg med vi kommer til å spytte inn litt penger her og der likevel. Merker ikke så mye til at eldste har flyttet ut, ettersom prisene på alt har gått opp, og "vinninga går opp i spinninga"... Anonymkode: 86964...02a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #4 Skrevet 14. november 2024 Vi har tre unge voksne som har flyttet ut. Vi har måtte/ hjelper en del de første årene. Men vi fikk mye bedre råd ja. Anonymkode: 450dd...bcb
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #5 Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har tre unge voksne som har flyttet ut. Vi har måtte/ hjelper en del de første årene. Men vi fikk mye bedre råd ja. Anonymkode: 450dd...bcb Ja så deilig. Er det jeg håper på at det blir mer romslig om noen år🤣 Anonymkode: f59db...c67
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #6 Skrevet 14. november 2024 Her har begge flyttet ut, det skjer en viss sponsing, den ene har mobil i jobben den andre er i familie abb. fremdeles, den en har en bil som det betales forsikring for, betaler fremdeles "barne" forsikring for begge, selv om den ene er overtatt av "barnet". og ja vi har mye bedre råd nå en da de bodde hjemme, huset er betalt, bilene er betalt. tenker at de likegodt kan få midler nå, en etter at vi er borte, det er nå de er i etablering og trenger tilskudd i økonomien og ikke om 20-30 år. vi er også ganske rause med gaver om de melder at de trenger ting eller arbeidsinnsats i oppussingsprosjekter. Vi har overskudd i tid og økonomi og lar det komme neste generasjon til gode nå! Anonymkode: 555bb...f53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå