AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #1 Skrevet 14. november 2024 Jeg har veldig lav selvfølelse tror jeg. Og jeg skjuler det så godt jeg kan, fordi man ikke kan bygge noen relasjoner om man ikke har det bra med meg selv. Så jeg skammer meg så over det. Ingen kan få vite om hvordan jeg er mot meg selv. Jeg vil ikke ende opp uten venner. Jeg var ute å tok en drink med noen venner i går. (jeg tok noe alkoholfritt), men resten tok en drink. Jeg hadde det fint, og morsomt. Det er første gangen på lenge jeg er med ut fordi jeg har slitt med utbrenthet, men er nå mer og mer tilbake i samfunnet. Men da jeg våknet i natt, og til morgen i dag, så har jeg tanker slik som "Hvem tror du at du er?, som bare slenger deg med på slike sammenkomster" jeg var jo invitert, men likevel sitter jeg med den tanken. Og det er jo ikke sikkert de liker meg en gang. Jeg blir ganske lei av meg selv under slike sammenkomster, da må jo andre også det? Så blir jeg skuffa over meg selv, når jeg er stille og bare er lyttende, fordi jeg ikke har noe å komme med. Jeg er ikke den som tar så veldig stor plass, jeg er ganske innadvendt og rolig. Folk sier jeg er behagelig å være rundt, men jeg klarer ikke helt å tro på det. Jeg selv synes jeg er ganske kjedelig for tiden. Det er veldig rart å være tilbake til samfunnet, og det føles så rart på en måte. Anonymkode: 7ffb2...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå