Gå til innhold

40 år og begynne på noe nytt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fylt 40 år og trenger noen tips.

Har hatt samme jobb i 10 år. Men etter div, nedskjæringer om omrokkeringer er det ikke noe hyggelig her lenger, og jeg har begynt å grue meg til å gå på jobb. 

Har mer og mer lyst til å prøve noe nytt, da jeg har jobbet i helsevesenet siden jeg var 17 år. 

Men hva kan jeg brukes til?? har 2 utdannelser innen helse, men de kan jo liksom ikke brukes til noe annet.

Noen tips til enkle jobber som ikke krever utdannelse og som helst er fleksibel eller foregår mest på kveld??

Har ikke førerkort. så alt som krever det er utelukket dessverre.

Håper på noen gode ideer jeg ikke har tenkt på selv:)

Anonymkode: e5f45...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok ta en ny utdannelse hvis du vil prøve noe nytt.

Anonymkode: b580b...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta videreutdannelse/spesialisering, kursing, eller f.eks øk.ad for annen stilling? Du sier ikke hvilke utdannelser du har, men for en del er det jo sånne muligheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å jobbe i butikk? Kanskje en bransje hvor man selger hjelpemidler eller legemidler, slik at du kan ta med kompetansen din inn? 

Jeg ville ha begynt med å kartlegge alt du faktisk kan, for jeg får inntrykk av at du opplever å smal kompetanse. Enkelt innspill - jobber du mye med mennesker, så har du enorm erfaring fra service, samspill og forståelse av håndtering av ulike situasjoner. Start der og jobb deg videre til du ser hele kompetansebildet ditt. 

Endret av PM75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke utdanninger innen helse?

Anonymkode: fa0f8...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...