Adrenalina1 Skrevet 14. november 2024 #1 Skrevet 14. november 2024 Hvilken foundation gir mest glød og fuktighet? Jeg har kommet i den alderen der huden er litt gusten og matt. Men vil ikke ha en som er for tykk i konsistensen,eller en man blir veldig blank av. Hva den heter,og hvor jeg får kjøpt den. På forhånd takk😊
Adrenalina1 Skrevet 17. november 2024 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2024 Bloms skrev (50 minutter siden): Prøv Lumene Takk.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Skrevet 17. november 2024 Bloms skrev (1 time siden): Prøv Lumene Jeg elsker denne, jevner ut hudtonen og føles fuktighetsgivende. Den blender inn i huden (jeg kan av og se litt på nesa pga porene der, så jeg unngpr den på nesa og da ser hele ansiktet naturlig ut) Men merk at den gir glød og er ikke matt. Jeg elsker det, men du sier at du ikke ønsker å se blank ut. Den gjør deg mer blank enn matt, men det er på en "clean girl" måte. Anonymkode: d1f58...b03 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #5 Skrevet 17. november 2024 Jeg ser nå at de har flere. Jeg bruker den i hvit flaske, invisible illumination eller hva den nå het. Jeg har ikke prøvd den med brun flaske som heter natural glow. Det høres ut som om den har mer dekkevne enn den jeg beskriver, den jeg har er vel mer som en bb cream kanskje, men for meg er det svak roscea og flate acnearr som den jevner fint over. Anonymkode: d1f58...b03 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #6 Skrevet 17. november 2024 Hudpleie, prepp hud, og settingspray, har vel så mye å si som selve foundationen. Jeg er glad i Lumene, som allerede nevnt. En annen favoritt som gir mer glød er Loreal tinted serum, Foreverglow Dior, Hauslabs er også veldig gode. Men alle disse kan se litt gustne ut om grunnlaget ikke er bra. Charlott tilbury setting mist er veldig god. I budsjettklassen er NYX Dewy finish en favoritt. For ekstra glød kan du blande glow drops i foundationen. Eller bruke de på kinnbein, neserygg, over leppen og panne. Charlotte tilbury er veldig god. Eller Elf som budsjettalternativ. Anonymkode: 50503...c87 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #7 Skrevet 17. november 2024 Må supplere med at alt jeg nevner på en gang kan bli for mye glød. Et triks jeg ofte bruker er å kjøre på med en del glød. Så bruke mattifying setting spray. Det gir et veldig fint og naturlig resultat. Anonymkode: 50503...c87 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #8 Skrevet 17. november 2024 Elf halo glow 😊 Anonymkode: 57bf9...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå