AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har håndklær som jeg bruker kun til kroppen og jeg har hatt de lenge og plutselig nå har jeg merket at de er fulle av nupper, når jeg har tørket meg og bruker å smøre meg med bodylotion så er kroppen full av noe lignende nupper, dritekkelt. Skjønner ikke hva som har skjedd, men uansett hva jeg gjør så er de fulle av nupper. Og jeg får masse hvite nupper på kroppen etter jeg har smørt meg. Hva kan ha skjedd? Anonymkode: 271f8...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Hvilken kvalitet er håndklærne? Kanskje de begynner å bli utslitte og at det er en blandingskvalitet? Men hvis du har 100% bomull tror jeg ikke de blir utslitte før de er så tynnslitte at det går hull i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Har du vasket noe annet sammen med de slik at det kan være lo som har festet seg på håndklærne? Jeg har håndklær fra Ikea, de vaskes på 95 grader uten tøymykner, tørkes på snor. Enkelte begynner å bli tynnslitt, men jeg har aldri opplevd at nupper setter seg igjen på kroppen. Anonymkode: d0eae...93b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Aldri opplevd. Har noen billige fra IKEA som jeg har hatt i 15+ år. De er utvaska og stygge, tynnslitte og gått opp i sømmene her og der, og det hender rett som det er at de rakner på merkelige steder om de blir dratt i. Jeg tenker som noen over her, at du kanskje har vaska dem med noe som har loet og så festa seg til håndklefibrene? Men, det kan ikke være bodylotionen som har begynt å klumpe seg/tørke? Da blir de jo litt "nuppete". Klumpete blir vel mer riktig. Anonymkode: 3c3cc...420 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri opplevd. Har noen billige fra IKEA som jeg har hatt i 15+ år. De er utvaska og stygge, tynnslitte og gått opp i sømmene her og der, og det hender rett som det er at de rakner på merkelige steder om de blir dratt i. Jeg tenker som noen over her, at du kanskje har vaska dem med noe som har loet og så festa seg til håndklefibrene? Men, det kan ikke være bodylotionen som har begynt å klumpe seg/tørke? Da blir de jo litt "nuppete". Klumpete blir vel mer riktig. Anonymkode: 3c3cc...420 Vil det hjelpe å ta de i tørketrommel i et par minutter, tror du? Anonymkode: 271f8...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vil det hjelpe å ta de i tørketrommel i et par minutter, tror du? Anonymkode: 271f8...aaf Tja, jeg tar mine i tørketrommelen, men da hele syklusen på håndkleprogram. Eller er det ordinært bomullsprogram... Jeg husker ikke hva det heter. Men det er bomullshåndklær. Det kommer mye lo fra dem i filteret etter hver vask. Så kanskje? Anonymkode: 3c3cc...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja, jeg tar mine i tørketrommelen, men da hele syklusen på håndkleprogram. Eller er det ordinært bomullsprogram... Jeg husker ikke hva det heter. Men det er bomullshåndklær. Det kommer mye lo fra dem i filteret etter hver vask. Så kanskje? Anonymkode: 3c3cc...420 Jeg tenkte å sette dem inn tørre og kjøre tørkeprogram 🤔Vet ikke om det vil hjelpe eller må jeg legge de inn våte.. Men, takk for at du tok deg tid med å svare meg ❤️ Anonymkode: 271f8...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå