Gå til innhold

Sex og dårlig hygiene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarer du å ha sex med noen som lukter gammel svette, smaker kukost, urin eller dårlig vasket underliv?

Jeg har gjort det, men det er frastøtende

Anonymkode: 450e8...592

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det viktigste er at man sier i fra på en god måte, slik at vedkommende tar i mot budskapet. Det er utrolig ekkelt å ha sex med noen som har dårlig hygiene  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også at en fin og litt sexy ting å gjøre er å starte i dusjen sammen. Da er begge rene

Anonymkode: b4cc7...4c6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg/vi har ikke behov for å dusje verken rett før eller etter sex. Vi har sex hver dag, kanskje flere ganger for dag. Hadde dusjing vært en forutsetning for sex hadde det tatt for mye tid og vært for omstendelig til at vi hadde rukket sex så ofte som vi vil.

Nå er ikke hygiene et problem hos oss, men forstår at de som sliter med hygienen eller div kroppslukter eller kukost som du siervts, så skjønner jeg de vil (må) starte akten i dusjen. 

Vi utfører oralsex på hverandre uansett tidspunkt, om det er telttur på fjellet eller etter en arbeidsdag. Om han har tisset rett før kan det selvfølgelig komme en dråpe urin, men herlighet, det er jo underliv. 

Har kun sex med noen jeg er sammen med. Driver ikke med ons uansett hvor gammel eller ung jeg var.

Anonymkode: 220e4...9bd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 7.17):

Jeg/vi har ikke behov for å dusje verken rett før eller etter sex. Vi har sex hver dag, kanskje flere ganger for dag. Hadde dusjing vært en forutsetning for sex hadde det tatt for mye tid og vært for omstendelig til at vi hadde rukket sex så ofte som vi vil.

Nå er ikke hygiene et problem hos oss, men forstår at de som sliter med hygienen eller div kroppslukter eller kukost som du siervts, så skjønner jeg de vil (må) starte akten i dusjen. 

Vi utfører oralsex på hverandre uansett tidspunkt, om det er telttur på fjellet eller etter en arbeidsdag. Om han har tisset rett før kan det selvfølgelig komme en dråpe urin, men herlighet, det er jo underliv. 

Har kun sex med noen jeg er sammen med. Driver ikke med ons uansett hvor gammel eller ung jeg var.

Hvis dere har sex hver dag så blir det jo også gammel sexlukt i underlivet,? og hvis dere har sex flere ganger om dagen så regner jeg med dere ikke dusjer etter hver gang?

Jeg og min ekskjæreste hadde også sex daglig og ofte flere ganger per dag, men selv om jeg hadde dusjet før sex så luktet det jo gammel sex av både meg og han etter et par timer.

Da tolerer dere hverandres lukter da?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvis dere har sex hver dag så blir det jo også gammel sexlukt i underlivet,? og hvis dere har sex flere ganger om dagen så regner jeg med dere ikke dusjer etter hver gang?

Jeg og min ekskjæreste hadde også sex daglig og ofte flere ganger per dag, men selv om jeg hadde dusjet før sex så luktet det jo gammel sex av både meg og han etter et par timer.

Da tolerer dere hverandres lukter da?

Ts

Ikke spesielt nei. Kanskje om han kommer inni meg flere ganger på én dag eller natt, og det blir liggende. Vi er kanskje veldig kompatible? Vet ikke. 

Det tar uansett bare to sekund for han å slenge kuken i vasken under rennende vann, og jeg har en vaskeklut til dette formålet. 

Ikke noe sopp, uvi, lukt, bv osv. 

Jeg avslutter han ofte i munnen min, da tømmer jeg han selvfølgelig skikkelig og slikker han rein. Han slikker meg også når som helst, trenger ikke vaske først. Han elsker det. Kan umulig smake høgg da 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri gammel svette, kukost eller fitteost så lenge vi dusjer hver dag. Men det gjør meg ingenting å suge samboer før han dusjer, skal smake og lukte litt pikk. Det samme gjør han på meg. Poenget er, man trenger ikke være nydusjet hver gang man har sex. Det er uhyre langt mellom nydusjet og gammel svette og kukost/fitteost. 

Anonymkode: dc656...154

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 6.13):

Klarer du å ha sex med noen som lukter gammel svette, smaker kukost, urin eller dårlig vasket underliv?

Jeg har gjort det, men det er frastøtende

Jeg liker at fitta ikke er nyvasket, men at hun gjerne vasket seg om morgen. Så ikke den er helt ren men ikke sur. For en skitten fitte eller kuk for den sak skyld er ikke godt. Men jeg har faktisk hatt meg med ONS en gang som hadde skitten fitte og da gikk det en jævel i meg så jeg slikket i meg den skitne fitta og reiste meg opp og klinte med hun så hun kunne smake det jeg gjorde og det reagerte hun ikke på så jeg knullet henne bare og siden aldri sett henne igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks stinka urin og kuk og ville gjerne bli sugd uansett🙈Fant ut at han tenner på sniffe brukte truser og. 

Anonymkode: 00e9c...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi dusjer før sex. For min del er jeg ikke redd for lukt i underlivet, dusjer i tillegg hver dag så hvor mye lukt kan det bli egentlig. Men det er rumpelukt jeg ikke vil ha, hverken på meg selv eller på ham. Og rumpesvette får man ganske kjapt.

En gang i min ungdom hadde jeg et ons etter mange timer på fest i skauen. Hadde da tissa i buskene uten dopapir. Han var egentlig på vei til å slikke meg, men han kom ganske fort opp igjen gitt. Det klandrer jeg han ikke for 😅

Anonymkode: 8062a...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...