Gå til innhold

Sex og dårlig hygiene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarer du å ha sex med noen som lukter gammel svette, smaker kukost, urin eller dårlig vasket underliv?

Jeg har gjort det, men det er frastøtende

Anonymkode: 450e8...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det viktigste er at man sier i fra på en god måte, slik at vedkommende tar i mot budskapet. Det er utrolig ekkelt å ha sex med noen som har dårlig hygiene  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også at en fin og litt sexy ting å gjøre er å starte i dusjen sammen. Da er begge rene

Anonymkode: b4cc7...4c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg/vi har ikke behov for å dusje verken rett før eller etter sex. Vi har sex hver dag, kanskje flere ganger for dag. Hadde dusjing vært en forutsetning for sex hadde det tatt for mye tid og vært for omstendelig til at vi hadde rukket sex så ofte som vi vil.

Nå er ikke hygiene et problem hos oss, men forstår at de som sliter med hygienen eller div kroppslukter eller kukost som du siervts, så skjønner jeg de vil (må) starte akten i dusjen. 

Vi utfører oralsex på hverandre uansett tidspunkt, om det er telttur på fjellet eller etter en arbeidsdag. Om han har tisset rett før kan det selvfølgelig komme en dråpe urin, men herlighet, det er jo underliv. 

Har kun sex med noen jeg er sammen med. Driver ikke med ons uansett hvor gammel eller ung jeg var.

Anonymkode: 220e4...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grunn til alltid å bruke kondom!

Anonymkode: a20d1...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Min mann trener hver dag så han dusjer hver dag. 

Anonymkode: 107ce...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...