Gå til innhold

Brudekjole er teit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan man ikke heller ha matchende grilldresser! :sur:

Er så LEI av disse hvite kjolene.

ALLE er jo like..

Hvorfor i allverden skal man ha brudekjole.

Hvorfor kan man ikke bare ha på seg en grilldress, eller joggedress, så kan man spare penger, ved å ikke låne bil på bryllupsdagen, man kan heller jogge til middagen.

Så kan man hente take-away på vei til lokale, så slipper man å betale middagen.

Så kan man stenge lokale etter 10 min fest, det er nok, så sparer man penger der også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert O.T., men Britney og Kevin hadde matchande grilldressar..

Skrevet (endret)
Sikkert O.T., men Britney og Kevin hadde matchande grilldressar..

Da må vi vertfall ha det! :hoppe:

Endret av Epica
Skrevet

Du har selvfølgelig på det det du vil...!!

Men nå finnes det myyye mellom "grilldress" og "brudekjole", da..

Hva med en enkel buksedrakt? "Vanlig finkjole"? Hvit bikini + slør?

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Hvorfor lage tråd om at du hater sånne tråder som dette også lage en paroditråd?

Det skjønte jeg ikke så mye av :klø:

Men enig i at bløtkakekjole er teit ;)

Skrevet
Hvorfor lage tråd om at du hater sånne tråder som dette også lage en paroditråd?

Skjønner ikke så mye av mange andre jeg heller :ler:

Skrevet
Du har selvfølgelig på det det du vil...!!

Men nå finnes det myyye mellom "grilldress" og "brudekjole", da..

Hva med en enkel buksedrakt? "Vanlig finkjole"? Hvit bikini + slør?

Vil helst ha en i lilla og svart, stripete.

Og med topplue kanskje..

Gjest Gamle Alex
Skrevet
Skjønner ikke så mye av mange andre jeg heller  :ler:

Men skjønner det forsatt ikke , du bidrar jo bare til noe du ikke selv liker, men men du om det

Skrevet (endret)
Men skjønner det forsatt ikke , du bidrar jo bare til noe du ikke selv liker, men men du om det

Ville vise hvor teit det er, sånn de driver på.

Rart jeg måtte forklare det ;)

Endret av Epica
Skrevet

Men bløtkakekjole er jo faktisk teit, så sånn sett er jo ikke dette en paroditråd :ler:

Skrevet
Men bløtkakekjole er jo faktisk teit, så sånn sett er jo ikke dette en paroditråd :ler:

Ikke alle syens det da vet du...

Jeg elsker min kjole.. Elsket å gå med den på bryllupsdagen og elsker å ha den hengende på soveromsveggen.. :)

Plager meg ikke det spøtt at andre synes det er teit og ikke vil ha det.. Men jeg ville.. Og det er sikkert mange andre som har det sånn også.. :)

Skrevet

Oooops! :ler:

Det er jo nettopp derfor man har parodier!! Det var vel bare for å understreke poenget....

Ikke alle syens det da vet du...

Jeg elsker min kjole.. Elsket å gå med den på bryllupsdagen og elsker å ha den hengende på soveromsveggen.. :)

Plager meg ikke det spøtt at andre synes det er teit og ikke vil ha det.. Men jeg ville.. Og det er sikkert mange andre som har det sånn også.. :)

Jøye meg! :overrasket:

Jeg håper virkelig at dette også er tull!

Skrevet
Jøye meg! :overrasket: 

Jeg håper virkelig at dette også er tull!

Hvorfor skulle det være tull at jeg elsker brudekjolen min?? :grine:

Trodde det var derfor man valgte den kjolen man valgte, jeg.. Fordi man liker den best...

Og så uvanlig er det da ikke å ville ha en hvit "brudekjole" når man gifter seg at det er noe å bli overrasket over.. Og anntyde at må være tull..

Helt ok for meg at du ikke vil ha en slik kjole selv, men den "håper virkelig at dette også er tull" kommentaren din var over streken mener jeg.. Litt respekt bør man ha for folk som har annen smak enn seg selv!!

Skrevet

Hmmm....

Det var virkelig ikke det som var poenget, og jeg mente ikke å støte deg.

Poenget mitt var at denne tråden er en parodi. Hvis du leser alle innleggene over så ser du at de er ironiske, og Epicas siste innleg forklarer det. Må ikke ta det på alvor vettu...

Kos deg med brudekjolen din du, det er poenget med hele tråden.

Skrevet
Hmmm....

Det var virkelig ikke det som var poenget, og jeg mente ikke å støte deg.

Poenget mitt var at denne tråden er en parodi. Hvis du leser alle innleggene over så ser du at de er ironiske, og Epicas siste innleg forklarer det. Må ikke ta det på alvor vettu...

Kos deg med brudekjolen din du, det er poenget med hele tråden.

Godt at noen forstod poenget! :grine2:

Skrevet

Har du kjolen din hengane på veggen, gjest!???!!!?!?

Skrevet
Har du kjolen din hengane på veggen, gjest!???!!!?!?

Ja.. Den er lang! Derfor ville den "subbe nedi" gulvet på klesskapet. Jeg forsøker å få solgt den og vil derfor oppbevare den best mulig. Derfor henger den nå på en krok på veggen.. I kjoleposen sin..

Hva jeg skal gjøre med den om jeg ikke får solgt den vet jeg ikke.. Kanskje sy dåpskjole av den.. (?)

Skrevet

..jeg så for meg at du hadde "stiftet" opp brudekjolen din på veggen jeg nå, sånn som jeg gjorde med russedressen min for maaaaange år siden :ler:

Godt det ikke var sånn du oppbevarte kjolen ;)

Skrevet

Selv har jeg funnet en helt nydelig regndress jeg skal bruke. Rosa med armygrønne krusseduller på. Tenkte at det kunne være praktisk om det regner da. Hvis det er fint vær har jeg matchende badedrakt under.. Mannen skal ha på seg jaktklærne sine, på den måten slipper vi å kjøpe noe nytt..

Siden vi skal gifte oss dagen etter bursdagen m in skal vi servere kaffeskvetter som ble til overs, og kakerestene.... Håper det blir nok, hvis ikke får vi løpe og hente et brød og noe pålegg så blir det bra tenker jeg..

I stedet for band skal niesen min spille blokkfløyte og en veninne av henne spille trommer.

Vi skal ha garasjen som lokale da den er like stor og mere luftig om va tar opp garasjeportene....

Og bryllups-suiten er dokkestuen.. Akkurat plass til en madrass på råttent gulv..

En perfekt dag!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...