datajente Skrevet 28. februar 2006 #1 Skrevet 28. februar 2006 Hei! Jeg bare digger sånne bomullsgensere med knapper over brystet. Kjøpte en hvit på bikbok for ca en mnd siden og er så fornøyd med den så jeg kjøpte en til i lys grå. Plutselig ble jeg usikker på om jeg bare kjøper en til fordi jeg liker den typen genser så godt og kanskje jeg egentlig burde greie meg med den ene jeg har??? Hva med dere? Kjøper dere flere like gensere etc. i forskjellige farger hvis dere liker dem veldig godt?
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #2 Skrevet 28. februar 2006 Hva med dere? Kjøper dere flere like gensere etc. i forskjellige farger hvis dere liker dem veldig godt? ← *nikker veldig*
aline Skrevet 28. februar 2006 #3 Skrevet 28. februar 2006 ja, jeg har begynt å kjøpe flere når jeg finner noe jeg liker. dette av erfaring, da jeg tidligere har kjøpt noe, og når jeg har funnet ut at det hadde vært fint å hatt en til å skifte på, fordi jeg liker den så godt, så har den vært borte. så jeg kjøpte to like gensere nå i vinter, fordi den var kjempefin. samme har jeg gjort tidligere også, og angrer overhode ikke. hvorfor skal du ikke gjøre det, så lenge det er klær du liker og bruker, så er det vel like greit at du har like, når det er det du liker?
Daria Skrevet 28. februar 2006 #4 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har en H&M-tunika i tre ulike farger. Likte snittet veldig godt, og bruker alle tre. Så lenge du bruker dem, er det ikke bortkastede penger. Når jeg tenker meg om, har jeg igrunnen et skopar i to ulike farger også -de var jo til halv pris, så da slapp jeg å bestemme meg for hvilke jeg ville ha...
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #5 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har en H&M-tunika i tre ulike farger. Likte snittet veldig godt, og bruker alle tre. Så lenge du bruker dem, er det ikke bortkastede penger. Når jeg tenker meg om, har jeg igrunnen et skopar i to ulike farger også -de var jo til halv pris, så da slapp jeg å bestemme meg for hvilke jeg ville ha... ← Som jeg skulle sagt det selv
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #6 Skrevet 28. februar 2006 Ja, jeg kjøper gjerne to like gensere i forskjellige farger. Når jeg først finner et plagg som sitter fint eller har et fint snitt, så er det like greit å kjøpe plagget i flere farger. Spesielt når det er enkle gensere, topper eller skjorter.
Gjest Tristessa Skrevet 28. februar 2006 #7 Skrevet 28. februar 2006 90% av alt i garderoben min er ting jeg har likt så godt og kjøpt i samme farge (eller, svart, hvitt og grått). Det er ikke noe galt i det synes jeg, finner man noe man liker er det bare å slå til!
*Emma* Skrevet 28. februar 2006 #8 Skrevet 28. februar 2006 Ja jeg kjøper ofte ting i flere farger hvis jeg liker dem godt..... gensere, topper, sko og skjørt........
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #9 Skrevet 28. februar 2006 Jeg liker de plaine tynne genserne fra HM, har blå, svart, grønn, hvit og rød
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #10 Skrevet 28. februar 2006 Jeg kjøpte meg en genser på H&M som jeg likte veldig godt. En annen gang jeg var innom stod det et stort "2for 1" skilt over stativet, så da gikk jeg bananas og kjøpte 6 ti... Nå har jeg da 7 like gensere i forskjellige farger.. Bruker nesten bare de til hverdags.. Har også 3 sommerbukser i ulike farger og en topp fra Vero Moda i to ulike farger.. Sambo kjøpte seg ei bukse på Cubus som var kjempefin på han.. Så nå har jeg tråla butikkene etter samme buksa i annen farge (de har den.. bare ikke i hans størrelse.. ) Trodde dette var slik alle gjorde, jeg... Da jeg hadde en jobb der jeg måtte ha hvit skjorte, kjøpte jeg en gang 6 stk samtidig (alle de hadde i min str på butikken)!!
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #11 Skrevet 28. februar 2006 Jeg kjøpte meg en genser på H&M som jeg likte veldig godt. En annen gang jeg var innom stod det et stort "2for 1" skilt over stativet, så da gikk jeg bananas og kjøpte 6 ti... Nå har jeg da 7 like gensere i forskjellige farger.. Bruker nesten bare de til hverdags.. ← Det hørtes nesten ut som meg gitt Jeg kjøpte først tre stykker i lys gul, rosa og rød... Og noen dager etter kom 2 for 1 tilbudet og da kjøpte jeg 3 til Jeg har utrolig mange plagg i forskjellige farger, fordi jeg aldri klarer å bestemme meg, så jeg kjøper begge i samme slengen... Eller så blir jeg så fornøyd med det plagget jeg har kjøpt slik at jeg må tilbake for å kjøpe flere av samme sort i ande farger Tror ikke det er så uvanlig gitt
Malama Skrevet 28. februar 2006 #15 Skrevet 28. februar 2006 Det har jeg gjort før, og det gjør jeg gjerne igjen. Om jeg finner noe jeg liker, hvorfor ikke?
Jaya Skrevet 28. februar 2006 #16 Skrevet 28. februar 2006 Jeg liker de plaine tynne genserne fra HM, har blå, svart, grønn, hvit og rød ← Skulle akkurat til å skrive om alle mine sånne H&M gensere, jeg har to sorte, to i forskjellige rødfarger, en grønn, en brun, en beige og hele tre hvite. DA kan man begynne å snakke, da!
Jaya Skrevet 28. februar 2006 #17 Skrevet 28. februar 2006 (endret) ... Endret 28. februar 2006 av Jaya
Miracl3 Skrevet 28. februar 2006 #18 Skrevet 28. februar 2006 Jeg gjør det ofte, særlig med gensere, bh og sko. Like gensere men forskjellige farger
aline Skrevet 28. februar 2006 #19 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Jeg kjøpte først tre stykker i lys gul, rosa og rød... Og noen dager etter kom 2 for 1 tilbudet og da kjøpte jeg 3 til ← hvorfor kjøpte du bare tre til når det var 2 for 1? da kunne du jo fått fire til for akkurat samme prisen som du betalte for de tre siste. Endret 28. februar 2006 av aline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå