AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Skrevet 13. november 2024 Vi har datet i en måned, og han har allerede lyvet om småting her og der som jeg ikke har konfrontert han om, men har planer om å gjøre når vi møtes. Han har fortalt meg at han skal reise til Thailand i februar alene for å drive med trading og slappe av i flere måneder, men er ikke dette litt skeptisk? Han har selv sagt at mange rundt han er litt negative om dette, men jeg kan jo egentlig forstå det litt. Han er 28, og vi har ikke ligget sammen ennå. Han er heller ikke typen som får seg ligg tror jeg, selv om han har ligget med over 20. Han har vært ærlig om at sist gang han hadde samleie var i August med en gammel venninne. Hva tenker vi? Når jeg hører om menn som reiser ned til Thailand tenker jeg bare ekle ting, og at de er ute etter thai damer de kan utnytte. Anonymkode: e60a9...6d8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #2 Skrevet 13. november 2024 Hadde aldri i livet datet en som driver og reiser på ferie til Thailand. Anonymkode: 08899...20c 9 1 11
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Skrevet 13. november 2024 Jeg blir skeptisk. En mann som lyver om en del ting, selv små ting, er et rødt flagg for meg. Jeg liker ikke folk som har som vane å lyve. Så kommer Thailandsturen: Blir veldig skeptisk her også. Tilslutt: Skikkelig ulempe at han skal være borte i flere måneder i perioden dere skulle ha kunnet knytte sterkere bånd. Vet ikke om det er verdt det å binde seg til denne fyren her for flere måneder inntil han kommer tilbake fra Thailand og du finner ut at han ikke er verdt det. Anonymkode: 170b3...584 2 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #4 Skrevet 13. november 2024 Spør hvor i Thailand han har tenkt seg først. Anonymkode: 4b266...22b 2 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #5 Skrevet 13. november 2024 Feminister hater Thailand. Det har blitt en form for rasisme mot dette flotte folket. Anonymkode: f4891...564 3 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #6 Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Feminister hater Thailand. Det har blitt en form for rasisme mot dette flotte folket. Anonymkode: f4891...564 Du misforstår. De har sympati for Thai-kvinnene, men ikke mannfolka som drar ned dit for å kjøpe sex av thai-jenter på 15. Anonymkode: 3ece4...5da 10 2 15
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #7 Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Feminister hater Thailand. Det har blitt en form for rasisme mot dette flotte folket. Anonymkode: f4891...564 Pisspreik. Jeg er feminist og elsker Thailand. Anonymkode: 4b266...22b 8 1 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #8 Skrevet 14. november 2024 Jeg synes det er litt rart å tenke negativt om folk på bakgrunn av at noen skal til Thailand. Kjenner mange som liker Thailand og som har vært der på ferie. Faktisk var min far gift med en dame fra Thailand og jeg har et søsken som er halvt Thai, så jeg er absolutt kjent med skepsisen og stereotypiene. Likevel opplever jeg det som en svært dømmende tankegang. Thailand er så utrolig mye mer enn "gledespiker" og "lekeplass for priviligerte, grisete nordmenn", så det er trist at enkelte ikke evner å assosiere landet med noe annet. Det må være et helt fantastisk land å slappe av i, både alene og med andre. Anonymkode: 2c560...bc0 6
K.B. Skrevet 14. november 2024 #9 Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har datet i en måned, og han har allerede lyvet om småting her og der som jeg ikke har konfrontert han om, men har planer om å gjøre når vi møtes. Han har fortalt meg at han skal reise til Thailand i februar alene for å drive med trading og slappe av i flere måneder, men er ikke dette litt skeptisk? Han har selv sagt at mange rundt han er litt negative om dette, men jeg kan jo egentlig forstå det litt. Han er 28, og vi har ikke ligget sammen ennå. Han er heller ikke typen som får seg ligg tror jeg, selv om han har ligget med over 20. Han har vært ærlig om at sist gang han hadde samleie var i August med en gammel venninne. Hva tenker vi? Når jeg hører om menn som reiser ned til Thailand tenker jeg bare ekle ting, og at de er ute etter thai damer de kan utnytte. Anonymkode: e60a9...6d8 Trading i Thailand. Jada, høres jo topp ut det der.. 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #10 Skrevet 14. november 2024 Jeg hadde nok steilet selv, blir kvalm av menn som reiser alene til Thailand. En annen ting, jobber han ikke? Anonymkode: 3d133...95a 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #11 Skrevet 14. november 2024 Dere har datet i en måned, han har løyet og flere småting på dne tiden, og nå skal han alene til Thailand for å trade og slappe av i flere måneder? Det er bare å avslutte. Selv om du gir han tvilen tilgode og han ikke har tenkt å kose seg med den lokale "maten", så har han allerede vist deg at han er en lystløgner OG noen som liker å reise vekk og bli borte i månedsvis. Anonymkode: 5fbcf...f9d 6 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #12 Skrevet 14. november 2024 Dere har datet en liten måned, og allerede har han løyet til deg flere ganger. Trenger ikke lese videre, for allerede i første setning ligger årsaken til at du ikke fortsetter med en slik mann! En mann som så lett lyver til deg, han er bare å glemme. Du trenger ikke snakke med ham eller forsvare hvorfor du dropper ham. Bare si at du har funnet ut at dere er for forskjellige, så du tror ikke dere vil fungere sammen. Ferdig. Ikke kast bort tiden din på løgnere! Anonymkode: 4c1d2...6e5 2 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #13 Skrevet 14. november 2024 Litt drøyt å legge menn til hat fordi de drar til Thailand. Tror ikke dere mange menn drar dit på golfferie eller bare nyte varmen på stranda. Anonymkode: 98626...00b 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #14 Skrevet 14. november 2024 Dere har datet i en måned, da er det vanskelig å si noe om hvordan forholdet utvikler seg. Jeg hadde sett det an og tatt opp tråden når han kommer tilbake. Jeg synes han hører tøff ut siden han reiser til Thailand alene i flere måneder. Anonymkode: 65a67...d13
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #15 Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Litt drøyt å legge menn til hat fordi de drar til Thailand. Tror ikke dere mange menn drar dit på golfferie eller bare nyte varmen på stranda. Anonymkode: 98626...00b Naiv du. Alle vet hva mannfolka gjør der. Man vil jo ikke ende opp med en mann med hiv heller. Vet om nok tilfeller av de som har fått det fra Thailand. Anonymkode: 08899...20c 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #16 Skrevet 14. november 2024 Ærlig talt, hvor tett går det egentlig an å være? Jeg har reist rundt i sørøst-Asia mange, mange ganger i mitt liv, og det har jeg greid helt fint uten å ha sex med prostituerte en eneste gang. Har reist både alene og sammen med venner, og har aldri sett noen av de kjøpe sex heller. Selvfølgelig forekommer prostitusjon i Thailand også, men altså, hvis man først og fremst er ute etter å kjøpe sex er det langt lettere og billigere å bare dra til Tyskland, Sveits, Østerrike, Nederland eller andre europeiske land hvor organisert prostitusjon både er lovlig og lett tilgjengelig. Vi snakker 1-2 timers flytur og flybilletter til noen hundrelapper. Hvorfor reise halve jorda rundt? Dere som tror Thailand ikke har mer å by på en sexturisme kan umulig ha vært i Thailand. HI sier mer om TS sine fordommer enn noe annet. Anonymkode: 145ad...812 7 5
KallePils Skrevet 14. november 2024 #17 Skrevet 14. november 2024 Thailand er et land, ikke et horehus. Hva faen er det som feiler folk? 7 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #18 Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt drøyt å legge menn til hat fordi de drar til Thailand. Tror ikke dere mange menn drar dit på golfferie eller bare nyte varmen på stranda. Anonymkode: 98626...00b Og "trading"? Anonymkode: 56af9...68d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #19 Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har datet i en måned, og han har allerede lyvet om småting Hva er det med folk som fortsetter å date noen som begynner å lyve etter at man har kjent hverandre i knapt 5 minutter? Er du redd for å være alene ts? Anonymkode: e7769...6fd
Fant80 Skrevet 14. november 2024 #20 Skrevet 14. november 2024 Enda en tråd rundt dette,der det blir menn mot kvinner. Jeg er selv mann,og tar lett parti med de damene som mener det er meget sketchy med slike "reiseplaner" Jeg har både innsideinformasjon om hva den gjengse mannen driver med der nede,og hva de forteller til kjæresten eller ektefellen. Er så vanvittig med land i denne verden,men tilfeldigvis lander man alltid på Thailand "pga grunner" Er ingen "bro" som har noe code å beskytte. Ser jeg bullshit,så sier jeg det. Når det er sagt så reiser jeg endel alene selv,og føler på stigmaet rundt det. Noe som kan være ganske så ubehagelig,så man skal jo være litt forsiktig med å anklage noen for noe! Nå er jeg i et trygt forhold og er tilsynelatende forbausende lite "yr" som veldig mange som skriver her inne. Så har aldri vært bort på noe damer på tur,men skal man nedi sør-øst Asia der,og man ser noenlunde oppegående ut,så er det absolutt ikke mangel på tilbud. Er man bare ute etter sex og morro,så er det i hvertfall stedet og reise. Selv om man bare skal "trade" Så i utgangspunktet er jeg skeptisk - Jævlig skeptisk! Men ikke anklag fyren for noe uten at du har noe håndfast. Ville heller konsentrert meg om å få han til å reise et annet sted i verden. Selv om man kan få sex i alle verdenshjørner,så er det liksom noe eget nedi sør-øst Asia. Problemet der er jo at det gjerne ikke er så lett,med mindre han drar på seg diverse kjønnssykdommer,eller tar med seg brukte dametruser og lignende hjem =P Nå vil jeg sikkert få en masse reaksjoner mot meg,men sier bare min mening. Har enda til gode å se en mann reise alene til Thailand uten å ha fått seg noe! Men som jeg også har skrevet før. Mulig jeg er i et veldig særegent miljø. Noe jeg betviler selv da men... 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå