Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 28 år gammel dame, og i det siste har jeg følt mer på at jeg egentlig ikke har så mange venner. Jeg hadde en dårligere periode i sommer da jeg slo opp med en kjæreste og trakk meg litt unna, men har enda kontakt med noen av de i den såkalte "gjengen". Samtidig har jeg ofte behov for eller har lyst på nye venner. Jeg ender ofte opp med å bli venn med folk jeg har holdt på med/datet. Jeg er skeiv så dette er vanlig. Spørsmålet mitt er vel, hvor mange nære venner er det egentlig normalt å ha? Har også sklidd vekk fra noen i "gjengen". Og da føler jeg oftere på et behov for å finne nye venner. Men det har jeg skjønt ikke er så lett. Føler meg i utgangspunktet som en sosial dame, men likevel så føles det ut som om noe mangler.

Anonymkode: bb663...861

• Liker 1
Skrevet

De vennene jeg har fått i voksen alder har vært gjennom jobb, andre foreldre eller via interesser.

Meldte meg på et kurs nå i høst med så mye flotte mennesker! Hun ene snakker jeg med daglig og flere fra kursgjengen snakkes/møtes/sees digitalt minst en gang i uken :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 30 og flyttet et lite stykke vekk fra hvor jeg bodde og har derfor svært få venner. Jeg har det siste året begynnt å bli mer kjent med damer online og har ikke noe i mot å chatte med deg litt viss du vil, men tror felles interesser er noe du kan bruke for å mye lettere finne venner og kan ha mye lettere for intern kommunikasjon med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...