AnonymBruker Skrevet 13. november #1 Del Skrevet 13. november Jeg er en 28 år gammel dame, og i det siste har jeg følt mer på at jeg egentlig ikke har så mange venner. Jeg hadde en dårligere periode i sommer da jeg slo opp med en kjæreste og trakk meg litt unna, men har enda kontakt med noen av de i den såkalte "gjengen". Samtidig har jeg ofte behov for eller har lyst på nye venner. Jeg ender ofte opp med å bli venn med folk jeg har holdt på med/datet. Jeg er skeiv så dette er vanlig. Spørsmålet mitt er vel, hvor mange nære venner er det egentlig normalt å ha? Har også sklidd vekk fra noen i "gjengen". Og da føler jeg oftere på et behov for å finne nye venner. Men det har jeg skjønt ikke er så lett. Føler meg i utgangspunktet som en sosial dame, men likevel så føles det ut som om noe mangler. Anonymkode: bb663...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 13. november #2 Del Skrevet 13. november De vennene jeg har fått i voksen alder har vært gjennom jobb, andre foreldre eller via interesser. Meldte meg på et kurs nå i høst med så mye flotte mennesker! Hun ene snakker jeg med daglig og flere fra kursgjengen snakkes/møtes/sees digitalt minst en gang i uken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DanielF Skrevet 13. november #3 Del Skrevet 13. november Jeg er 30 og flyttet et lite stykke vekk fra hvor jeg bodde og har derfor svært få venner. Jeg har det siste året begynnt å bli mer kjent med damer online og har ikke noe i mot å chatte med deg litt viss du vil, men tror felles interesser er noe du kan bruke for å mye lettere finne venner og kan ha mye lettere for intern kommunikasjon med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå