Gå til innhold

Beste tatovør i Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal tatovere potespor etter mitt kjære kjæledyr som har fått evig hvile. Så det er jo ekstremt viktig at dette blir fint og helt autentisk etter de poteavtrykkene jeg tok av dyret da det levde.❣️

Noen her som kjenner godt til tarovører i Oslo og som kan anbefale en som er spesielt god på akkurat dette?

På forhånd tusen takk!

Anonymkode: d499a...1c9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elline skrev (14 minutter siden):

Electric Linda på Pilestredet i Oslo ❤️ De er flinke på realisme og portrett (alle stiler egentlig, fantastisk dyktige alle sammen ) der er du i trygge hender. Men det er litt ventetid, men verdt det! Linda er en legende 🥰

https://masterpiece.no/book-time

Tusen takk for tips! Har du personlig erfaring med å få tatovert poteavtrykk fra henne? Evt bilder av en slik jobb hun har utført?🥰 

Er dette din personlige favoritt all over eller anbefalte du basert på at jeg vil ha tatovert poteavtrykk?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tusen takk for tips! Har du personlig erfaring med å få tatovert poteavtrykk fra henne? Evt bilder av en slik jobb hun har utført?🥰 

Er dette din personlige favoritt all over eller anbefalte du basert på at jeg vil ha tatovert poteavtrykk?☺️

Nei ikke poteavtrykk men baby håndavtrykk på brystet, fikk med de små rynkene og fingeravtrykkene og alt. Har også et portrett av bestefaren min, ser ut som et svart hvitt bilde, begge super realistisk. Begge er laget av Linda 😊 Jeg synes poteavtrykkene blir som håndavtrykk så jeg sammenlignet de. Ken Skogli har tatovert broren min, hunden hans og avtrykk av snuten til hunden under. Veldig spesiell men det funket. 

Jeg har mange tatoveringer og broren min er gift med en tatovør, men hun jobber ikke der. Electric Linda er bokstavelig talt en legende innen tatovører i norge. Utvilsomt tatoveringer jeg er stolt av. Uten tvil høy kvalitet på alle tatovørene som har fått jobb der. 

Se på linken, der kan du klikke deg inn på artistene og se på deres siste arbeid og spesial felt 😊 Masterpiece er salongens navn. Kyle Eikenes ser veldig bra ut.

https://masterpiece.no/artists

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er i nærheten av Oslo S så er det 12 minutter med tog til Lillestrøm og 3 minutter spasertur til Odins Merke, jeg har ingen erfaring men de har holdt på i sikkert over 20 år og får veldig mye skryt.

Anonymkode: 9ca26...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Element Tattoo i Oslo har mange dyktige, selv vært hos Gunnar, veldig fornøyd 😊
Sjekk ut nettsiden, ligger en del arbeider under hver enkelt tatovør 👍🏻

Anonymkode: 8dc72...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masterpiece. Linda, Kyle og Migeul er super dyktige (sikkert de andre som jobber der også, men jeg har ikke vært hos de). 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...