Gå til innhold

Har du noen personlige mål i forbindelse med ditt opphold på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om du (som jeg). Har noen personlige mål med ditt tilværelse her, og hva de er eventuelt? 🙂

Anonymkode: 58ba0...ef0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se hvordan folk reagerer på ulike saker og utsagn.

Anonymkode: 6c135...b26

Skrevet

La familien få litt pause fra kveruleringen, og plage andre i stedet. 

Anonymkode: e03a4...efa

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg må fortelle alle som tar feil hvor feil de tar og jeg må fortelle dem hva som er rett og riktig og bra og logisk og virkelig understreke og få frem hvor rett jeg har og hvor godt ressonnementet mitt er - i motsetning til deres feilaktige, grunnløse påstander.

Anonymkode: df241...b21

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Få ut irritasjon på folk jeg ikke bryr meg om, og sette idioter på plass.

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst underholdning, men hvis noen har et reelt spørsmål prøver jeg å gi et hjelpsomt svar.

Anonymkode: 5d4d5...3b5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Først og fremst for underholdning og tidsfordriv 

• Liker 1
Skrevet

Tidsfordriv, samtidig som jeg prøver å ikke bli påvirket av bitterheten her inne.

Anonymkode: 58eee...44f

• Nyttig 1
Skrevet

Som regel kun tidsfordriv og useriøs skriving. Personlige tråder om vanskelige partnere troller jeg bare med, gidder ikke bli personlig. Slike tråder svarer jeg generelt på fordi vi alltid får kun den ene siden av saken. Og så bryr jeg meg ikke om å gi seriøse råd. 

En sjelden gang kan jeg kjøre i gang et dilemma for å finne ut om jeg blir klok på et tema . Men jeg finner fort ut at det enten er lav intelligens på KG-ere eller så er de fleste som meg, de gidder ikke være seriøse. 

Anonymkode: 25631...d01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...