Gå til innhold

Har du noen personlige mål i forbindelse med ditt opphold på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om du (som jeg). Har noen personlige mål med ditt tilværelse her, og hva de er eventuelt? 🙂

Anonymkode: 58ba0...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La familien få litt pause fra kveruleringen, og plage andre i stedet. 

Anonymkode: e03a4...efa

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må fortelle alle som tar feil hvor feil de tar og jeg må fortelle dem hva som er rett og riktig og bra og logisk og virkelig understreke og få frem hvor rett jeg har og hvor godt ressonnementet mitt er - i motsetning til deres feilaktige, grunnløse påstander.

Anonymkode: df241...b21

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst underholdning, men hvis noen har et reelt spørsmål prøver jeg å gi et hjelpsomt svar.

Anonymkode: 5d4d5...3b5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidsfordriv, samtidig som jeg prøver å ikke bli påvirket av bitterheten her inne.

Anonymkode: 58eee...44f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel kun tidsfordriv og useriøs skriving. Personlige tråder om vanskelige partnere troller jeg bare med, gidder ikke bli personlig. Slike tråder svarer jeg generelt på fordi vi alltid får kun den ene siden av saken. Og så bryr jeg meg ikke om å gi seriøse råd. 

En sjelden gang kan jeg kjøre i gang et dilemma for å finne ut om jeg blir klok på et tema . Men jeg finner fort ut at det enten er lav intelligens på KG-ere eller så er de fleste som meg, de gidder ikke være seriøse. 

Anonymkode: 25631...d01

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...