Gå til innhold

Menn som stalker ex. Hva tenker dere på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri gjort det. Forsøkt å få tilbake ex., altså. Det er en grunn til at det ble slutt, tenker jeg. 

Men altså, min kjæreste har plutselig fått meldinger fra en hun hadde et kort forhold til for et år siden. Vi har vært kjærester i mange måneder allerede. Fyren var vistnok en dust. Nå gnåler han og sier han savner henne osv. Hun har sagt hun er i forhold og ønsker ikke noe kontakt. Hun bare rister på hodet og svarer ikke mer. 

Skjønner ikke sånne typer hvor patetiske de er? 

Menn her på forumet som holder på sånn.. Her er et godt råd: Slutt! Det er stakkarslig. Fokuser heller på single damer dere har sjans på enn å kaste bort tiden på sånt. 

Anonymkode: 792d0...05d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er det du snakker til egentlig? Fyren har sikkert sine følelser som han prøver å bearbeide (på en uheldig måte). Ta det som en gentleman, hjelp han, snakk med han på en ordentlig måte? Du må snakke med han, ikke kg.

Anonymkode: 35100...742

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem er det du snakker til egentlig? Fyren har sikkert sine følelser som han prøver å bearbeide (på en uheldig måte). Ta det som en gentleman, hjelp han, snakk med han på en ordentlig måte? Du må snakke med han, ikke kg.

Jeg snakker til andre menn som har samme adferden. Kanskje greit at de får høre fra andre menn at dette er lavmål. Oh, ja, vi får vite sånt. 

Og hvorfor skal jeg snakke med ham? Det er ikke min jobb å hjelpe sånne som ham. Jeg støtter kjæresten min. Det er det som er min jobb. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg snakker til andre menn som har samme adferden. Kanskje greit at de får høre fra andre menn at dette er lavmål. Oh, ja, vi får vite sånt. 

Og hvorfor skal jeg snakke med ham? Det er ikke min jobb å hjelpe sånne som ham. Jeg støtter kjæresten min. Det er det som er min jobb. 

Du er på kg, du har ikke kjæreste.

Anonymkode: 35b20...912

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på kg, du har ikke kjæreste.

Det er veldig mange på kg som har det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mange på kg som har det 😉

😉😉😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke stalking å si til en eks at man savner vedkommende. Han savner henne vel da, og ønsker henne tilbake. Du er sammen med henne så du skjønner sikkert hvorfor.

Anonymkode: d3bf5...450

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har aldri gjort det. Forsøkt å få tilbake ex., altså. Det er en grunn til at det ble slutt, tenker jeg. 

Men altså, min kjæreste har plutselig fått meldinger fra en hun hadde et kort forhold til for et år siden. Vi har vært kjærester i mange måneder allerede. Fyren var vistnok en dust. Nå gnåler han og sier han savner henne osv. Hun har sagt hun er i forhold og ønsker ikke noe kontakt. Hun bare rister på hodet og svarer ikke mer. 

Menn her på forumet som holder på sånn.. Her er et godt råd: Slutt! Det er stakkarslig. Fokuser heller på single damer dere har sjans på enn å kaste bort tiden på sånt. 

Som ordtaket går, i krig og kjærlighet er alt tillatt. 

Det er din kjæreste sin oppgave å avvise all uønsket adferd fra andre, noe hun også har gjort. 

Er lov å prøve seg, tenker jeg. 

Anonymkode: 9a6df...30f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke stalking å si til en eks at man savner vedkommende. Han savner henne vel da, og ønsker henne tilbake. Du er sammen med henne så du skjønner sikkert hvorfor.

Anonymkode: d3bf5...450

Dette, du høres bare veldig usikker ut ts.

Anonymkode: da0a5...324

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette, du høres bare veldig usikker ut ts.

Tullprat. Ingen grunn til å være toxic. Hvorfor skal jeg være usikker på noe npr kjæresten min er åpen om det?

Jeg sier bare at de menn som driver og prøver å sutre seg tilbake til exen må være klar over at sånt blir snakket om og at de fremstår stakkarslige.  Særlig når man kommer såpass lenge etterpå så virker man litt desperat. 

Men si meg. Mener du å si at hvis dere selv har type og ekser og andre damer driver og prøver seg på han enda de vet han er i et forhold, så synes dere det er helt greit. Null stress? Jeg hadde inntrykk av at damer en enda mer negative til sånt enn menn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tullprat. Ingen grunn til å være toxic. Hvorfor skal jeg være usikker på noe npr kjæresten min er åpen om det?

Jeg sier bare at de menn som driver og prøver å sutre seg tilbake til exen må være klar over at sånt blir snakket om og at de fremstår stakkarslige.  Særlig når man kommer såpass lenge etterpå så virker man litt desperat. 

Men si meg. Mener du å si at hvis dere selv har type og ekser og andre damer driver og prøver seg på han enda de vet han er i et forhold, så synes dere det er helt greit. Null stress? Jeg hadde inntrykk av at damer en enda mer negative til sånt enn menn? 

Så hvorfor føler du deg så truet? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mener du seriøst at han skal hjelpe han? 

Anonymkode: e331e...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Eksen min stalket sin andre ex. Både i vårt forhold og etter det ble slutt. Nå har hun fått besøksforbud mot seg flere ganger og hun har også brutt det. Hun har borderline da. Så hun er psykisk syk (gal) 

Anonymkode: d76bf...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sende noen meldinger har fint lite med stalking å gjøre. 

Anonymkode: 1db79...8bd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes menn som skriver på kvinneguiden er ganske patetiske også..

Anonymkode: 577bb...53c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Så hvorfor føler du deg så truet? 

Hvor har du det fra, trollmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvor har du det fra, trollmor?

Du er overdriver voldsomt og sier at han stalker henne, hadde du ikke følt deg truet så hadde du ikke hatt behov for å opprette denne tråden og prøve å fremstille han som en gærning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På spørsmål om kvinner synes det er greit at andre kvinner flørter, sender noen meldinger og gir mannen oppmerksomhet: menn får egoboost, noe vi kvinner høster inn og nyter godt av. Positiv oppmerksomhet blir det god stemning av. Dessverre smitter negativ oppmerksomhet like mye, andres diskusjoner skal jeg ha meg frabedt å forholde meg til.

Ts, stalking er noe annet. Stalking er forfølgelse, frihetsfrarøvelse, spionering.

Damen din har også bekreftet at hun har avvist ham, stol på henne.

Anonymkode: 616ed...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke stalking 

det er verken patetisk eller latterlig å skrive melding og si at man savner noen 

dama di har avvist han 

tar han mer kontakt ville jeg snakka med han 

Anonymkode: 9b13f...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...