Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #1 Del Skrevet 28. februar 2006 Lurer rett og slett på om det er "halv arbeidsdag" onsdag før påske.... (12.04.06) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #2 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, trodde nå at på de fleste arbeidsplasser er det slik.... Spes på kontor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppefrø Skrevet 28. februar 2006 #3 Del Skrevet 28. februar 2006 På noen arbeidsplasser er det slik, jeg har i arbeidskontrakten min at dette er en halv dag på samme måte som nyttårsaften og julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. februar 2006 #4 Del Skrevet 28. februar 2006 Vi har det der jeg jobber ja Men pleier uansett å ha fri de tre dagene før skjærtorsdag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. februar 2006 #5 Del Skrevet 28. februar 2006 Vi har det (statlig kontor), men vet ikke om det er vanlig overalt. Tror mange har det, iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 1. mars 2006 #6 Del Skrevet 1. mars 2006 Kommer nok an på hva slag jobb man har!! Hos oss er det full dag (3 skift) både onsdag, skjærtorsdag, langfredag, påskeaften, 1. og 2. påskedag (på lik linje med julaften / 1. juledag / 17. mai og alle andre dager). Er nok ingen "generell regel" om at onsdag før skjærtorsdag er halv dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #7 Del Skrevet 2. mars 2006 Kommer an på hvor man jobber. Noen steder holdes det ikke stengt i det hele tatt selv om det er påske. Men hos oss - hvor det er døgnbemannet 365 dager i året - får man ekstra tillegg etter et bestemt klokkeslett slike dager før helligdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå