AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Han tenner veldig på det, og vil at jeg alltid skal komme først under sex. Er mer trang etter det sier han, men føler meg tvinge til det. Hvordan gå frem på dette her? Anonymkode: 1e07f...7e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #2 Del Skrevet 13. november 2024 Dette må du forklare mer. Vil du ikke komme? Gjør han deg vondt? Eller er det dette med at han sier du er mer trang? Det er jo litt en fornærmelse i og for seg. Anonymkode: 83584...9f3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette må du forklare mer. Vil du ikke komme? Gjør han deg vondt? Eller er det dette med at han sier du er mer trang? Det er jo litt en fornærmelse i og for seg. Anonymkode: 83584...9f3 Han gjør meg ikke vondt, men tvinger meg til å komme først. Og det er slitsomt. Ts Anonymkode: 1e07f...7e2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #4 Del Skrevet 13. november 2024 Ta en ordentlig prat med han. Om du ikke liker det, så må du jo si ifra. Anonymkode: 2fbba...425 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #5 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han gjør meg ikke vondt, men tvinger meg til å komme først. Og det er slitsomt. Ts Anonymkode: 1e07f...7e2 Det er jo overgrep. Han gjør noe du føler deg tvunget til og du føler det er slitsomt. Anonymkode: 534b0...6f1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #6 Del Skrevet 13. november 2024 Godt gjort at du klarer å komme dersom dette byr deg sånn i mot. Du får jo nesten bare la være å ha sex med ham, om du blir ufrivillig utsatt for sånne ubehageligheter. Anonymkode: 07ad5...58e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 13. november 2024 #7 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han tenner veldig på det, og vil at jeg alltid skal komme først under sex. Er mer trang etter det sier han, men føler meg tvinge til det. Hvordan gå frem på dette her? Anonymkode: 1e07f...7e2 Snakk med ham! Dere må jo snakke sammen.. og vær smertefullt ærlig om hvordan du føler det..og ikke bagatelliser det du føler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 14. november 2024 #8 Del Skrevet 14. november 2024 Hvordan tvinger man noen til å komme? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #9 Del Skrevet 14. november 2024 Å bli tvunget til å komme, høres unektelig ut som et luksusproblem - i all den tid mange sliter med å komme i det hele tatt. ☺️ Anonymkode: b2c6e...99c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #10 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg trodde orgasme var deilig ! Du vet jo at du kan få flere på rad om du står på! Anonymkode: d574a...814 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 14. november 2024 #11 Del Skrevet 14. november 2024 KallePils skrev (11 timer siden): Hvordan tvinger man noen til å komme? Det er fullt mullig. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å bli tvunget til å komme, høres unektelig ut som et luksusproblem - i all den tid mange sliter med å komme i det hele tatt. ☺️ Anonymkode: b2c6e...99c Nei, det høres ut som et mareritt. Jeg vet ikke hva du skal gjøre TS, men dette høres ikke ut som et sunt forhold. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14. november 2024 #12 Del Skrevet 14. november 2024 Du må jo stå på ditt .du komme når du kommer...DU bestemmer når du vil kontrollere.. ikke han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 14. november 2024 #13 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trodde orgasme var deilig ! Du vet jo at du kan få flere på rad om du står på! Anonymkode: d574a...814 Hva er det med dere??? Det blir som å si at du gjerne skulle latt en person tvangsfôre deg med is til du spyr. For is er jo godt💁♀️ 9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #14 Del Skrevet 14. november 2024 Olive_North skrev (2 minutter siden): Hva er det med dere??? Det blir som å si at du gjerne skulle latt en person tvangsfôre deg med is til du spyr. For is er jo godt💁♀️ Men kjære deg! Det er jo bare å åpne munnen og si fra at kroppen er min og jeg bruker den på den måten jeg vil. Derfor var jeg ironisk. Den historien høres jo helt koko ut! Anonymkode: d574a...814 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 14. november 2024 #15 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Å bli tvunget til å komme, høres unektelig ut som et luksusproblem - i all den tid mange sliter med å komme i det hele tatt. ☺️ Anonymkode: b2c6e...99c Å bli tvunget til å ha sex, høres unektelig ut som et luksusproblem- i all den tid mange sliter med å få ha sex med andre i det hele tatt. 💀 Hører du hvor teit det høres ut nå? Tvang kommer i mange former, det viktigste er kanskje at TS vil ikke. Kanskje hun ikke vil komme først alltid? Kanskje det blir ubehagelig å ha sex og bli penetrert etter å ha kommet? For mange blir det det. 6 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #16 Del Skrevet 14. november 2024 Du har lov til å stoppe et samleie når som helst. Om det er tvang under samleie, er det voldtekt. Du har lov til å beskytte deg selv med alt som skal til for å gjøre det. Si nei til han! ROP om det er det som skal til! Anonymkode: 053af...3b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #17 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Å bli tvunget til å komme, høres unektelig ut som et luksusproblem - i all den tid mange sliter med å komme i det hele tatt. ☺️ Anonymkode: b2c6e...99c AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg trodde orgasme var deilig ! Du vet jo at du kan få flere på rad om du står på! Anonymkode: d574a...814 KallePils skrev (11 timer siden): Hvordan tvinger man noen til å komme? Dette er en av grunnene til at mange voldtektsofre føler så ekstremt stor skam. Fordi overgriperen får dem til å komme. Det er ikke noe man ønsker, det er bare sånn kroppen fungerer. Uansett hva man gjør for å stritte i mot, skjer det likevel i mange tilfeller. Og da mistolker man det jo med at det er noe galt med en selv, og ikke med at man ble tvunget til det. Anonymkode: 534b0...6f1 4 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #18 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Å bli tvunget til å komme, høres unektelig ut som et luksusproblem - i all den tid mange sliter med å komme i det hele tatt. ☺️ Anonymkode: b2c6e...99c I overgrepssaken i Frosta, så er det flere av legens pasienter som har fått ufrivillig orgasme i gynekologstolen. Er det da ikke overgrep? Kanskje damene bare burde være glade for "behandlingen" de fikk? Anonymkode: 1bce7...9d2 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 14. november 2024 #19 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men kjære deg! Det er jo bare å åpne munnen og si fra at kroppen er min og jeg bruker den på den måten jeg vil. Derfor var jeg ironisk. Den historien høres jo helt koko ut! Anonymkode: d574a...814 Så hvorfor skrev du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #20 Del Skrevet 14. november 2024 Det er lov å si stopp, uansett om han er en ons, fersk kjæreste, eller en du har vært sammen med i 30 år. Det er ALLTID greit å sette grenser når det kommer til sex. er du ukomfortabel med noe han gjør så må du si det tydelig Anonymkode: 36c34...6bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå