Mildys Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Hva lønner seg mest? Lage en stor klespakke eller dele opp i små pakker? flere ubrukte klær med merkelappen på og klær som er lite brukt. Jeg er lei av pruting på finn 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Hvordan type klær er det du selger? Merkeklær? Eller kjede/fast fashion? Anonymkode: ecbf5...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Som kjøper av klespakker ser jeg etter følgende: -størrelse på pakken må ikke være for liten. Ikke under 10 plagg med mindre det er snakk om merkeklær. -Det kan lønne seg å dele opp klærne i temapakker, f.eks sommerpakke, treningspakke, tur-pakke etc. -Ta BILDER av hvert plagg. Noen tar bare bilder av en søppelsekk med klær oppi og tror de skal få solgt🙄 - Pass på at alle plaggene passer samme person/kroppsfasong. Har du slanket deg eller gått opp i vekt, for guds skyld ikke legg alle klærne i samme pakke. Ingen kjøper en pakke med klær i str «fra XL til S» -Ikke ta med sko. Selg dem heller for seg. - Undertøy og strømpebukser kun med lappen på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden å selge brukte ting er alltid forbundet med pruting så legne du ikke velger fiks ferdig hos finn for eksempel. Folk skyr ikke,d e vil gjerne ha ting omtrent gratis. Anonymkode: c31af...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Jeg synes mellomstore pakker har vært lettest å selge hvis målet er å få opp stykkprisen på hvert plagg. Litt avhengig av hvilken størrelse du selger så tenker jeg rundt 10-12 plagg kan funke bra. Er det babyklær (altså veldig små plagg) kan det være fint å ha med mer. Jeg synes at "tematiske" pakker selger best. Alt som f.eks. er rosa og blomstrete med masse rysjer ol. selges sammen. Alt som er mer nøytralt selges sammen. Sommerklær selges sammen. Ull selges sammen. Hele sett selger best, så selv om du ikke har hele sett i utgangspunktet så er det lettere å selge topper og underdeler som passer litt sammen. Med mindre du kun har en enslig ull-longs så lønner det seg omtrent aldri å selge ull i pakke med vanlige bomullsklær. Rene ullpakker gir høyere stykkpris. Men så er det også greit å ha i bakhodet at det faktisk er litt kjøpers marked på Finn. Med mindre du skal selge ull eller veldig spesifikke og populære merkeklær så vit at det er 10 annonser ute for hver person som selger. Å droppe prisen kan faktisk lønne seg i den forstand at man da slipper å sitte lenge på klær man ikke trenger. Anonymkode: 3e7a6...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #6 Del Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): å selge brukte ting er alltid forbundet med pruting så legne du ikke velger fiks ferdig hos finn for eksempel. Folk skyr ikke,d e vil gjerne ha ting omtrent gratis. Anonymkode: c31af...e53 Folk pruter på fiks ferdig også. Man kan endre prisen når man legger inn kjæpsforespørsel. Anonymkode: 0afae...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå