AnonymBruker Skrevet i går, 21:38 #1 Del Skrevet i går, 21:38 En som kan levere både gaver og i senga? Anonymkode: 6a4b9...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Han er på ferie, kom tilbake neste år 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Vil du ha harde pakker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Lur Venn skrev (22 minutter siden): Vil du ha harde pakker? Harde pakker og jeg har vært veldig rampete, fortjener kanskje litt ris 🤭🙈 Ok, ok. Skrev denne i går for litt humor og det er jo ikke lov. Men begynner å komme over denne gærne fasen, tror jeg for denne gang. Anonymkode: 6a4b9...07e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Harde pakker og jeg har vært veldig rampete, fortjener kanskje litt ris 🤭🙈 Ok, ok. Skrev denne i går for litt humor og det er jo ikke lov. Men begynner å komme over denne gærne fasen, tror jeg for denne gang. Anonymkode: 6a4b9...07e M eller K? Anonymkode: a3c8f...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Du får ikke min 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Vi kan dele min. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): M eller K? Anonymkode: a3c8f...532 Ikke M i hvertfall 😛 Anonymkode: 6a4b9...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Trolltunge skrev (2 minutter siden): Vi kan dele min. 😁 Meget sjenerøst🙌 du skal la din nisse gi andre ris og harde pakker. Wow. Anonymkode: 6a4b9...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Meget sjenerøst🙌 du skal la din nisse gi andre ris og harde pakker. Wow. Anonymkode: 6a4b9...07e Tja kanskje ikke så mye ris. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Vil du egentlig ha en nisse fra her inne? Anonymkode: f4d6d...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Vil du egentlig ha en nisse fra her inne? Anonymkode: f4d6d...465 Vil heller ha Rampenissen enn Krampus eller den svenske Julebukken. Jeg vet ikke hvilken nisser er tilgjengelig her. Jeg kjenner ingen av de. Jeg har ingen skorstein så han må belage seg på å bruke vanlig inngangsdør. Anonymkode: 6a4b9...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #13 Del Skrevet 50 minutter siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vil heller ha Rampenissen enn Krampus eller den svenske Julebukken. Jeg vet ikke hvilken nisser er tilgjengelig her. Jeg kjenner ingen av de. Jeg har ingen skorstein så han må belage seg på å bruke vanlig inngangsdør. Anonymkode: 6a4b9...07e Om du er kåt, kan du ikke bare gå på tinder, legge ut sexy bilder å se hva som skjer? Eller nakenprat? Anonymkode: f4d6d...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #14 Del Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Om du er kåt, kan du ikke bare gå på tinder, legge ut sexy bilder å se hva som skjer? Eller nakenprat? Anonymkode: f4d6d...465 Nææh Anonymkode: 6a4b9...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #15 Del Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nææh Anonymkode: 6a4b9...07e Jo. For dette ser dårlig ut. Sorry, men det gjør det. Å være desperat på en side hvor ingen ser hverandre får meg til å tenke du er svæææært desperat. Anonymkode: f4d6d...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #16 Del Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo. For dette ser dårlig ut. Sorry, men det gjør det. Å være desperat på en side hvor ingen ser hverandre får meg til å tenke du er svæææært desperat. Anonymkode: f4d6d...465 Nei jeg er ikke desperat:-/ Jeg var desperat i et par år, men det er finito. Hater dating apper, jeg vil ikke ha noen av de jeg møter der..men det er et godt forslag 😃😄 Så glad jeg endelig kom til den konklusjonen at dating apper er ikke for meg og de kan alle brenne i helvete alle apper!!!!!! Jeg har en, med perfekt julenissekropp jeg kan bruke om jeg vil, men vil ikke ha han heller. Nei takk ☠️ Anonymkode: 6a4b9...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #17 Del Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei jeg er ikke desperat:-/ Jeg var desperat i et par år, men det er finito. Hater dating apper, jeg vil ikke ha noen av de jeg møter der..men det er et godt forslag 😃😄 Så glad jeg endelig kom til den konklusjonen at dating apper er ikke for meg og de kan alle brenne i helvete alle apper!!!!!! Jeg har en, med perfekt julenissekropp jeg kan bruke om jeg vil, men vil ikke ha han heller. Nei takk ☠️ Anonymkode: 6a4b9...07e Da vil du jo neppe ha noen her? Dette er en forferdelig plass, med sånn 5 greie folk. Anonymkode: f4d6d...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #18 Del Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da vil du jo neppe ha noen her? Dette er en forferdelig plass, med sånn 5 greie folk. Anonymkode: f4d6d...465 Hm, best å være alene da. Anonymkode: 6a4b9...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå