AnonymBruker Skrevet i går, 21:03 #1 Del Skrevet i går, 21:03 Jeg har datet en mann i rundt tre måneder nå. Han er veldig kjekk, snill og grei men det er en ting som plager meg. Har kjent han i et par år nå, og hans tidligere damer er veldig "barbie" dukke jenter. Ikke at det er noe galt med det, de tidligere jentene er veldig nydelige alle sammen. Men jeg føler meg ikke like pen som dem i det hele tatt. Ikke bruker jeg hair extentions, eller fake vipper. Og jeg er heller ikke en jente som kler meg utrolig "sexy". Er dette en reell bekymring? Føler kanskje at han "settler" for meg. Kler meg veldig vanlig, og bruker ikke mye sminke. Er bare redd jeg ikke strekker til 🙃 Anonymkode: 8de88...bf1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:13 #2 Del Skrevet i går, 21:13 Han har sett dem uten extensions, pene klær, falske negler og vipper. De har det samme morgen ansiktet og dårlige dager de som alle andre 😊 I verstefall, kan du bare bytte stil om du føler for det. Men jeg syns ikke du må. Du kan også kanskje bare spørre han? Anonymkode: ba058...6d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:15 #3 Del Skrevet i går, 21:15 Han har vel skjønt at hans «type» ikke er noe for han da? Anonymkode: 544ad...da9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:15 #4 Del Skrevet i går, 21:15 Min storebror datet kun barbie-ex-on-the-beach-dukker helt til han fant sin nåværende partner (de har forlovet seg). Han fikk helt avsmak for disse barbiene fordi de kom uten unntak med en diva og selvopptatthet som var uforenelig med voksenlivet etter studier. Veldig stolt over at han faktisk innså det på egenhånd, var virkelig bekymret for at han kom til å slå seg til ro med en av disse tinder-bimboene. Anonymkode: a7eaf...ad8 2 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:17 #5 Del Skrevet i går, 21:17 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min storebror datet kun barbie-ex-on-the-beach-dukker helt til han fant sin nåværende partner (de har forlovet seg). Han fikk helt avsmak for disse barbiene fordi de kom uten unntak med en diva og selvopptatthet som var uforenelig med voksenlivet etter studier. Veldig stolt over at han faktisk innså det på egenhånd, var virkelig bekymret for at han kom til å slå seg til ro med en av disse tinder-bimboene. Anonymkode: a7eaf...ad8 Okey? Hva er hans lay-count i dag? Høres ut som en player-type sjæl da. Anonymkode: f1547...095 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopetroll Skrevet i går, 21:18 #6 Del Skrevet i går, 21:18 Da har han kanskje endelig funnet sin type. Vær deg selv, aldri noe annet ❤️ ikke sammenligne deg med andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:19 #7 Del Skrevet i går, 21:19 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okey? Hva er hans lay-count i dag? Høres ut som en player-type sjæl da. Anonymkode: f1547...095 Aner ikke. Overrasker meg ikke hvis det er over 100. Han har draget som bare det, også er han skikkelig fit. Han er ikke player, han er bare mann antar jeg. Anonymkode: a7eaf...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet i går, 21:23 #8 Del Skrevet i går, 21:23 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har sett dem uten extensions, pene klær, falske negler og vipper. De har det samme morgen ansiktet og dårlige dager de som alle andre 😊 I verstefall, kan du bare bytte stil om du føler for det. Men jeg syns ikke du må. Du kan også kanskje bare spørre han? Anonymkode: ba058...6d2 Dette! De kan se ut som babes på profilbilder TS har søkt opp. Men han har sett de bakfulle med dult i håret og sminkeløse. Hun er nok like nydelig som de er, med mindre sminke. Det er utrolig hva profesjonelt fiksede øyenbryn og påsatte vipper kan gjøre med et ansikt. Det blir litt feil om TS sammenligner seg med noe som ikke er deres naturlige utseende. Han liker deg som du er. Ikke føl at du må forandre på noe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:26 #9 Del Skrevet i går, 21:26 Jeg tror menn går lei av sånne bimboer til slutt..Sikkert ok en periode men kansje ikke noe dem vil stifte familie med.Se feks Linni,for all del jeg syntes hun er så søt,men hun sliter jo med holde på en mann.Tror enkle er det beste. Anonymkode: 64ff7...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet i går, 21:28 #10 Del Skrevet i går, 21:28 Vær glad han endelig har skjønt at ekte skjønnhet er deg. Du er vakker både på innsiden og utsiden og det er deg han vil ha. De andre var jo tydeligvis ikke noe for ham likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Han har jo valgt deg så noe er det. Hvorfor bruker du tid og energi på å sammenligne deg med hans ekser? Du LETER etter noe som skal være feil så du kan lage drama. Anonymkode: d5b66...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har jo valgt deg så noe er det. Hvorfor bruker du tid og energi på å sammenligne deg med hans ekser? Du LETER etter noe som skal være feil så du kan lage drama. Anonymkode: d5b66...490 Hadde ikke tenkt til å ta det opp med han, så vil jo ikke lage noe drama.. Tenkte bare at flere her inne hadde vært gjennom det samme, eller lignende og hadde råd / støtte TS Anonymkode: 8de88...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden Skjønner deg ts. Min samboer har kun vært med slanke brunetter og rødhårede. Brunettene ser veeeeeeeeeldig lik ut. Så da regner jeg med det er den typen som tenner han. Jeg har vært syk nok i hodet til å lage en collage med bilder side om side med en drøss av de han har lagt med. De kunne alle vært søstre. Jeg derimot er blond, mammakropp, 20kg for mye, ler høyt, stor i kjeften, er tydelig og vet hva jeg vil. Tipper han elsker meg som person. Ikke utseendemessig. Menmen. Vi har vært sammen noen år. Sex hver dag. Har en flott familie. Samarbeider strålende. Finner på mye gøy sammen. Jeg har spurt om jeg er livets trøstepremie og at han blir fordi vi har mye sex og har det gøy. Han bedyrer at jeg er hovedpremien. Det hjelper ikke å dvele ved det. Best å bare ta han på ordet. Anonymkode: 68d7a...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden Har kjent sånne gutter som ungre. De endte opp med ‘’nabojenta’’ til slutt. Stusset litt et par ganger at de gikk for en som ikke var like (modell/bimbo)pen som tidligere erobringer, men det var søte og stabile jenter. Alle disse holder faktisk sammen enda, har barn, og virker til å virkelig ha slått seg til ro. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden Han har åpenbart falt for deg, og det av en grunn. Vær deg selv, ha det fint, ikke overtenkt. Anonymkode: 17f8f...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 19 timer siden #16 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han har sett dem uten extensions, pene klær, falske negler og vipper. Riktig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er stikk motsatt av eksene til kjæresten min. Både utseendemessig og personlighetsmessig. Og han av mine. Vi har begge tatt noen valg og reflektert over hva som ikke har fungert i tidligere forhold. Vi har aldri vært lykkeligere enn vi er med hverandre; så hadde ikke bekymra meg for det! Tenk at det er enn grunn til at han har valgt deg du. Anonymkode: 1e794...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har datet en mann i rundt tre måneder nå. Han er veldig kjekk, snill og grei men det er en ting som plager meg. Har kjent han i et par år nå, og hans tidligere damer er veldig "barbie" dukke jenter. Ikke at det er noe galt med det, de tidligere jentene er veldig nydelige alle sammen. Men jeg føler meg ikke like pen som dem i det hele tatt. Ikke bruker jeg hair extentions, eller fake vipper. Og jeg er heller ikke en jente som kler meg utrolig "sexy". Er dette en reell bekymring? Føler kanskje at han "settler" for meg. Kler meg veldig vanlig, og bruker ikke mye sminke. Er bare redd jeg ikke strekker til 🙃 Anonymkode: 8de88...bf1 Hvis han har hatt en rekke kortvarige forhold til en bestemt type jenter, da har han kanskje konsekvent valgt feil type jenter. Hadde han valgt riktig jentetype, ville nok forholdene vart mye lenger. Kanskje er det din type jente han egentlig trenger for å slå seg til ro i et langvarig forhold? Anonymkode: 937bf...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Del Skrevet 13 timer siden Hvordan vet dere hvordan alle eksene til typen deres ser ut egentlig? jeg har ikke spurt om navnene til eksene til samboeren min, vet kun hvordan en av ser ut😅 og det er moren til barnet som han var sammen med for 15 år siden Anonymkode: 321ca...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden Du er nok konemateriale, de var mer for morro. Ingen strekker egentlig (helt) til på alle områder, så man må velge hva man vil fokusere på. Dette fordi man typisk tenner på andre ting enn man er trygg på - men ønsker både tenning og trygghet. Nå vil noen si at jo, men min mann både tenner på meg og elsker meg, og det er sikkert riktig, men da har han lagt seg i midtfeltet, og går ikke helhjertet for noen av polene. Eventuelt har han slått til på den han hadde sjans på. Konklusjon; Jeg synes det du beskriver høres ut som drømmen, trådstarter. Som Bimbo-Barbie blir man hele tiden lystet på, men også hele tiden dumpet eller man dumper. Anonymkode: f85fc...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå