AnonymBruker Skrevet i går, 19:59 #1 Del Skrevet i går, 19:59 Spørsmålet er rettet til dere som er 25+, siden dere har litt referanser ift. hvordan ting var for 10 år siden. Jeg har diskutert en del med venniner, og det kommer opp mye bitterhet og skuffelser av hvordan menn er i dag. Ingenting er bra nok lenger for de som er litt satt sammen, og det er så mange flere vandrende røde flagg enn av de som er okey, så man kjenner seg litt lost. Skal man bare forbli singel da? Det er virkelig kjipt til tider å være singel, hater det. Hva er poenget hvis man ikke har noen å dele tilværelsen med? Anonymkode: a005d...b86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:01 #2 Del Skrevet i går, 20:01 Føler det samme, prøver å finne en ny drøm og romantisere et liv uten mann så godt det lar seg gjøre. Anonymkode: 632ff...fd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet i går, 20:09 #3 Del Skrevet i går, 20:09 (endret) Jeg er mann, og ser dette fra andre siden. Jeg synes dagens datingkultur har ødelagt menn. Ikke at menn har blitt mer kresne, men at de har høyt sexfokus, er mer overfladiske, er mindre følsomme og tar i mindre grad ansvar for seg selv. I tillegg har det grodd seg opp respektløshet, lite selvinnsikt og dårlige holdninger i dette. Den gode nyheten er at det finnes flust av unntak. Det er mange flotte, gode menn med gode verdier og holdninger der ute. Du må nok gå på noen skjær for å finne en. Men når du finner han så er kjærligheten berget for livet. Så ikke gi opp. Endret i går, 20:11 av Bombasi 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet i går, 20:16 #4 Del Skrevet i går, 20:16 Bombasi skrev (7 minutter siden): Jeg er mann, og ser dette fra andre siden. Jeg synes dagens datingkultur har ødelagt menn. De har høyt sexfokus, er mer overfladiske, er mindre følsomme og tar i mindre grad ansvar for seg selv. I tillegg har det grodd seg opp respektløshet, lite selvinnsikt og dårlige holdninger i dette. Den gode nyheten er at det finnes flust av unntak, og at det er mange flotte, gode menn med gode verdier og holdninger der ute. Du må nok gå på noen skjær for å finne en. Men når du finner han, så er kjærligheten berget for livet. Så ikke gi opp. Jeg er enig med Bombasi i dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:19 #5 Del Skrevet i går, 20:19 Ja, absolutt. Tidligere møttes man på sammenkomster eller fester hvor premisset om at "siden du er her og jeg er her så har vi allerede mye til felles så tar vi det derfra". Nå er det snakk om punkter på lister man skal checke og "røde flagg" og bilder på Tinder og...ja det blir i det hele tatt mye mindre organisk. Så investerer man tiden sin i noe som stemmer på appen, men som ikke nødvendigvis er overførbart til når man møter personen i 3D. Anonymkode: ba90d...aea 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:24 #6 Del Skrevet i går, 20:24 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Spørsmålet er rettet til dere som er 25+, siden dere har litt referanser ift. hvordan ting var for 10 år siden. Jeg har diskutert en del med venniner, og det kommer opp mye bitterhet og skuffelser av hvordan menn er i dag. Ingenting er bra nok lenger for de som er litt satt sammen, og det er så mange flere vandrende røde flagg enn av de som er okey, så man kjenner seg litt lost. Skal man bare forbli singel da? Det er virkelig kjipt til tider å være singel, hater det. Hva er poenget hvis man ikke har noen å dele tilværelsen med? Anonymkode: a005d...b86 Sammenligner du dagens 30-årige menn med de som var 30 for 10 år siden? Eller opplevelsen du selv har på markedet som 35-åring sammenlignet med hvordan du hadde det som 25-åring? Det blir påstått mange steder at veldig attraktive menn bader i muligheter i dag kontra for 10 år siden. Kan det tenkes at dagens kvinner lar seg overvelde av at de alle kjekkeste, mest sjarmerende og velstående mennene vil bruke tid på akkurat _dem_, dette leder til en forventning om at de skal ha tilgang på topp 1% av menn, og så viser det seg at disse mennene ikke ønsker å ha varige forhold med normalt attraktive kvinner? Anonymkode: 19ff2...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:25 #7 Del Skrevet i går, 20:25 Synes menn har blitt helt forferdelige å ha med og gjøre på datingfronten etter at Tinder gikk mainstream i Norge. Og ja, menn som er på vei steder og har liver på stell er deprimerende kresne. Man blir byttet bort til fordel for en annen på et blunk hvis man gjør noe som er feil i deres øyne. Blir det bedre i 30-årene? Anonymkode: 4e7d2...188 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:28 #8 Del Skrevet i går, 20:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir det bedre i 30-årene? Anonymkode: 4e7d2...188 Det blir mye, mye verre. Anonymkode: 5f9e0...f2f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:33 #9 Del Skrevet i går, 20:33 Jeg er mann, og jeg tror svarer er ja. Jeg tror datingkulturen gjør at mange av mine kompiser (30+) aldri klarer å satse på noen. De gir opp med én gang det lugger litt og tror de skal finne noen bedre. Anonymkode: 3efd1...6bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet i går, 20:33 #10 Del Skrevet i går, 20:33 Som gammal kåtgris (på KG fikk jeg endelig forklaring på hva jeg er) høres det helt forferdelig ut å skulle gjøre sosiale erfaringer i dag. Jeg trøster meg med det jeg hører om noen som ikke har nesa konstant i en telefon, fullt oppdatert på det siste innen "sosiale" trender. "Sosiale medier"?? Lengre ut på landet med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet i går, 20:35 #11 Del Skrevet i går, 20:35 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spørsmålet er rettet til dere som er 25+, siden dere har litt referanser ift. hvordan ting var for 10 år siden. Jeg har diskutert en del med venniner, og det kommer opp mye bitterhet og skuffelser av hvordan menn er i dag. Ingenting er bra nok lenger for de som er litt satt sammen, og det er så mange flere vandrende røde flagg enn av de som er okey, så man kjenner seg litt lost. Skal man bare forbli singel da? Det er virkelig kjipt til tider å være singel, hater det. Hva er poenget hvis man ikke har noen å dele tilværelsen med? Anonymkode: a005d...b86 For min del føler jeg ikke å blitt mer kresen med årene. Har ikke problem å finne dame som tilfredsstiller utseende-preferanser. Men føler det er gjerne vanskelig å finne noen med samme verdier og som ønsker det samme i livet. Og det er ikke det at de ikke finnes der ute. Det ligger nok kanskje i det at jeg ikke leter smart nok? Selv er jeg litt gammeldags med religiøse grunnverdier. Mye av sosiale media, fest- og datingkultur er eksempler på ting jeg har valgt å ta avstand i fra. Jeg har alltid hatt lyst å finne noen å dele livet med. Men å finne noen med ekteskap som mål og ikke ala «vi er sammen akkurat nå og vi får se hva som skjer i framtiden». Hvor og hvordan jeg skal lete aner jeg ikke… Dette da jeg føler at jeg må vite tilstrekkelig til hennes tanker på diverse ting at vi har et viss felles verdigrunnlag i bunn. Jeg klarer ikke bare å gå etter utseende da det i seg selv ikke er det som er den avgjørende faktoren veldig ofte og ergo ikke nok for at jeg skal like noen. Noen ville sagt prøv kirken, men kanskje de damene vil ha noen som tror på Gud? Slik som det er nå prøver jeg i ny og ne å bli bedre kjent med noen kvinner som person og at vi kan bygge på dette. Men denne måten å gjøre det på er ikke så populær. Så til nå har ikke dette funket, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Så er jeg kresen? Litt ja - men jeg leter jo egentlig bare etter noen som har noe lik verdenssyn, verdier og mål i livet sitt som meg og det har jeg alltid gjort. M26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet i går, 20:37 #12 Del Skrevet i går, 20:37 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Blir det bedre i 30-årene? Anonymkode: 4e7d2...188 Tror nok heller det blir verre. Folk i 30-årene har jo rukket å investere enda mer tid i å ødelegge seg selv med industriell samlebånd-dating. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:59 #13 Del Skrevet i går, 20:59 Ikke mer kresne kanskje, men det er tydeligvis mye vanskeligere å ikke lete etter «noe bedre» når man har tinder, only fans og hva vet jeg Anonymkode: d0fed...d6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:18 #14 Del Skrevet i går, 21:18 Tilbud og etterspørsel. Når menn som er på toppnivå bader i tilbud, så blir jo de mye mer kresne. Jo høyere opp skalaen man vil, jo mer konkurranse blir det. Dette gjelder begge kjønn. Anonymkode: cc78c...8d0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:23 #15 Del Skrevet i går, 21:23 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tilbud og etterspørsel. Når menn som er på toppnivå bader i tilbud, så blir jo de mye mer kresne. Jo høyere opp skalaen man vil, jo mer konkurranse blir det. Dette gjelder begge kjønn. Anonymkode: cc78c...8d0 Tror ikke du helt forstår hva som blir spurt om her. Anonymkode: 5f9e0...f2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:26 #16 Del Skrevet i går, 21:26 Jeg tror det er naturlig for begge kjønn å bli mer kresen med alderen. Man har gjerne vokst og erfart en del som gjør at det er lettere å se hva som skal styres unna? Anonymkode: 2131d...cd7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:46 #17 Del Skrevet i går, 21:46 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tror ikke du helt forstår hva som blir spurt om her. Anonymkode: 5f9e0...f2f Tror du har lav iq Anonymkode: cc78c...8d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:51 #18 Del Skrevet i går, 21:51 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg tror det er naturlig for begge kjønn å bli mer kresen med alderen. Man har gjerne vokst og erfart en del som gjør at det er lettere å se hva som skal styres unna? Anonymkode: 2131d...cd7 Ikke med utsendet Anonymkode: 632ff...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:52 #19 Del Skrevet i går, 21:52 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du har lav iq Anonymkode: cc78c...8d0 Kanskje du bare er schizofren, og ikke en usedvanlig dum person. TS spørs om menn er mer kresen nå, sammenlignet med 2014. Du skriver "menn på toppnivå kan velge og vrake, jo bedre du er, desto mer kan du få blabla". Sånn har det alltid vært, og det sier seg selv. Man trenger ikke å være spesielt begavet for å forstå at tiltrekkende menn klarer å tiltrekke seg flere damer. Anonymkode: 5f9e0...f2f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:54 #20 Del Skrevet i går, 21:54 Det gjelder ihvertfall begge kjønn. Det er pga internett. Folk blir eksponert for perfekte kropper, liv og forhold. Alt som ikke er perfekt føles feil Anonymkode: 0a83d...c75 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå