AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Jeg og samboer har vært sammen i godt over 3 år. Før dette var jeg i et forhold på 2 år, som tok slutt uforventet. Jeg slet veldig etter bruddet, spesielt siden jeg i utgangspunktet stod i en tung tid psykisk. Etterhvert gikk det jo åpenbart bedre, hadde et greit forhold til exen når vi etterhvert slutta å snakke. For noen uker siden fant jeg ut av at grunnen til at exen slo opp, var fordi han hadde vært utro og ikke hadde samvittighet til å være rundt meg lengre. Dette fikk jeg altså ikke vite før nå, via en venn av han (som forsnakket seg). Fikk det bekreftet av ex. Tok det veldig greit først, siden det tross alt er lenge siden. Men i det siste har jeg kjent på at dette plager meg. Er sur og såra, og begynner å bli redd for at det er meg det er noe feil med, og at dette skal gjenta seg med samboer.. Han vet forøvrig om dette, men jeg er skeptisk til å snakke med han om det, da det tross alt er en ex. Noen tips? Kjenner at dette er litt tungt å sitte alene med. Anonymkode: 32a01...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 13. november 2024 #2 Del Skrevet 13. november 2024 (endret) Det er nok en gedigen skuffelse som sitter hardt i deg. Klart det, det er jo et stort svik av han. Hvis du har en venninne eller et familiemedlem å snakke med så gjør det. Ikke involver eksen din. Ikke søk svar og støtte fra han. La han seile sin egen sjø. Se framover, og jobb deg igjennom det. Vit at skuffelsen forsvinner med tiden. Så selv om ting er tungt nå så blir det bra tilslutt. Bare ikke kvern så altfor mye på det. Du kan ikke gjøre noe med det, og eventuelle svar som du lurer på kan gjøre vondt verre. Prøv også å distanser deg fra tanken om at hans utroskap angår deg. Jeg tror nok heller han har latt seg lokke av spenningen rundt det ukjente. Noen menn tenker mer med kuken enn hodet sånn sett. Endret 13. november 2024 av Bombasi 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå