AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Du som er singel, og har investert i hytte i voksen alder, hvordan sparte/finansierte du denne? jeg har rundet 40, og tenker å muligens kjøpe meg hytte om 10 år. Jeg gjorde et raskt søk på en lpnekalkulator, og jeg ser at jeg i dag får låne ca 2mill. Jeg regner med å ha nedbetalt boligen min om 12-15 år. Nå har jeg tenkt å begynne å spare, fortrinnsvis i fond. Jeg må jo ha egenkapital. Noe annet jeg bør tenke på, eller skal jeg bare dure i vei med noen tusenlapper i måneden? Anonymkode: 27e08...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Det kommer jo helt an på hvilken prisklasse du er ute etter. Jeg er over 40 og har kjøpt hytte uten strøm og vann for 30.000 kr. Å kjøpe hytte med lån til flere mill er jo det samme som å kjøpe en ekstra bolig, det har jeg ingen behov for. Husk at en fritidsbolig skal vedlikeholdes og driftskostnadene er like høye som på din vanlige bolig. Anonymkode: 2ca4c...574 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Jeg kjøpte meg i stedet campingvogn på fast plass til 150 000. Jeg betalte kontant. Anonymkode: a1291...a03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjøpte meg i stedet campingvogn på fast plass til 150 000. Jeg betalte kontant. Anonymkode: a1291...a03 Lettere med bankoverføring. Anonymkode: 78f4a...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Hvis du har nedbetalt bolig, kan du sidesikre i den. Men du må ha rom i økonomien til de ekstra utgiftene hytta medfører Anonymkode: 8c14a...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lettere med bankoverføring. Anonymkode: 78f4a...7aa Kontant, i betydningen ikke lån. Hvordan pengeoverføringen foregår er irrelevant. Anonymkode: a1291...a03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #7 Del Skrevet 1 minutt siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis du har nedbetalt bolig, kan du sidesikre i den. Men du må ha rom i økonomien til de ekstra utgiftene hytta medfører Anonymkode: 8c14a...3ac Utgiftene er ikke noe problem. Jeg lurte på hvordan en best kan spare opp til en egenkapital på hytte. Anonymkode: 27e08...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå