AnonymBruker Skrevet 24. november #41 Del Skrevet 24. november Honey Dew skrev (På 15.11.2024 den 13.50): Det vil vel smelte gummien på ballongen? Etter hvert, da får man et fint lite smell☺️ Anonymkode: 9d736...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november #42 Del Skrevet 24. november AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 20.28): Jeg fant bare temu (som jeg ikke støtter), og kunne jeg ikke se at de solgte lanterner man kan sende opp, kun slike man henger opp ts Anonymkode: 088bf...9b2 Støtter ikke temu men vil sende opp lykt? Anonymkode: c94c5...c6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november #43 Del Skrevet 24. november Er det ikke andre måter du kan hedre den avdøde på? Å sende ut en forurensende potensiell brannbombe hadde ikke jeg satt pris på. Tenk om du starter en boligbrann. Kondolerer med tapet ❤️, men dette er en veldig egosentrisk måte å bearbeide tapet ditt på. Anonymkode: 76646...4fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. november #44 Del Skrevet 24. november AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Etter hvert, da får man et fint lite smell☺️ Anonymkode: 9d736...5c0 Og det forurenser naturen. Trodde de unge var opptatt av miljø og naturvern. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november #45 Del Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 20.32): Hadde tenkt å finne en som er laget på bambuspinner og ikke stålstrenger. Har sendt opp en for flere år siden og den var av bambus og rispapir som går tilbake til naturen. Fyrverkeri forsøpler mye mer ts Anonymkode: 088bf...9b2 Så fordi noe er verre så er det OK? Anonymkode: edce5...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november #46 Del Skrevet 30. november https://viivilla.no/interior/fest-og-hoytider/dette-er-fyrverkerireglene/ «Det er heller ikke lov med flyvende lanterner, da slike kan utgjøre stor brannfare. All bruk av fyrverkeri er søknadspliktig, bortsett fra på nyttårsaften.» https://www.hbre.no/oss-ofte-stilte-sporsmal/er-det-forbudt-a-sende-opp-flyvende-lanterner-article419-926.html «Flyvende lanterner kan utgjøre en stor brannrisiko. Det er forbudt å gjøre opp ild eller behandle ting som representerer brannfare utendørs under slike forhold eller på slik måte at det kan føre til brann. Oppgjort ild må ikke forlates før den er fullstendig slokt. En slik lanterne kan ses på som et flyvende bål. Man har ingen kontroll på hvor de lander, eller om de er slokket når de lander. De kan dermed starte en brann langt unna og uten at man er klar over det.» Anonymkode: edce5...462 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå