AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #21 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 20.05): Har bare bankkortet løst i skjortelomma. Ingen andre kort eller sertifikat, og har aldri med meg mobilen. Husnøkkel i klokkelomma. Anonymkode: 0b007...747 Klokkelomna😂 Anonymkode: 040bc...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 20. desember 2024 #22 Del Skrevet 20. desember 2024 Jeg bruker mye kontanter, så jeg har lommebok, og har også alle slags kort oppi der da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #23 Del Skrevet 20. desember 2024 Mobil etui med kort holdere. Har mesteparten digitalt men foretrekker fysiske kort noen ganger, enkelte steder i utlandet er det nødvendig. Lomme til kontanter om nødvendig. Anonymkode: 341fa...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #24 Del Skrevet 20. desember 2024 Mardina skrev (16 timer siden): Har kortholder. Hadde lommebok i mange år, men synes den ble for stor og kronglete å ha med seg. Oppbevarer aldri kortholderen og mobilen sammen. Har opplevd at bankkortet mitt ble avmagnetisert fordi jeg hadde de sammen. Så det gjør jeg ikke igjen. Rart ikke dette skjer ved bruk av kombinert mobilveske og kortholder, du. Anonymkode: 040bc...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. desember 2024 #25 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Rart ikke dette skjer ved bruk av kombinert mobilveske og kortholder, du. Anonymkode: 040bc...15d Det har jeg ikke hatt, så det vet jeg ikke noe om Jeg bare vet at det skjedde meg, så det er muligheter for at det kan skje med andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #26 Del Skrevet 20. desember 2024 Har mobildeksel hvor kortene er bakpå mobilen. Har aldri glemt mobilen. Og dersom jeg plutselig skulle begynne å glemme den så varsler klokken at telefonen ikke er med. Har tenkt til å bytte bank til en som har løsning for mobile pay så jeg kan ha kortene elektronisk, på mobil og klokke. Anonymkode: 59fd6...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå