AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:06 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:06 Jeg bruker lommebok enda, men jeg skjønner at jeg er en sjelden art. Skjønner ikke at folk vil ha kortene i mobilholder jeg, for mobilen glemmer man her og der og mister hit og dit... Eller ? Bruker DU lommebok? Eller kortholder ? Eller mobil med korta i? Anonymkode: 9de93...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:09 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:09 Bruker kortholder. Har aldri kortholder og mobil i samme lomme 🙂 Sluttet å bruke lommebok på rundt 2010 ca. Anonymkode: 24403...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:09 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:09 Lommebok. Men, jeg har også lagt inn de kortene jeg kan på apple pay, har i tillegg lagt inn alle kort på aktivitetsklokken, så jeg har mulighet til å betale selv om jeg ikke har med lommeboka. Orker ikke å fylle dekselet på telefonen med alt mulig. Anonymkode: cf2a9...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:11 #4 Del Skrevet onsdag kl 19:11 Begge deler, ikke samtidig Anonymkode: d28da...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:13 #5 Del Skrevet onsdag kl 19:13 Jeg bruker selvfølgelig lommebok. Der er det bl.a. bankkort, sertifikater, coopkort, trumfkort, kontanter osv osv Anonymkode: 693cf...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:15 #6 Del Skrevet onsdag kl 19:15 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bruker lommebok enda, men jeg skjønner at jeg er en sjelden art. Skjønner ikke at folk vil ha kortene i mobilholder jeg, for mobilen glemmer man her og der og mister hit og dit... Eller ? Bruker DU lommebok? Eller kortholder ? Eller mobil med korta i? Anonymkode: 9de93...99b Mei, jeg har ikke kortene sammen med mobilen. Fordi mister jeg eller blir jeg frastjelte mobilen og kortene ligger sammen med den så er det langt verre enn å miste bare en av delene. Har en liten kortholder med glidelås på toppen til noen få mynter eller sammenkrøllede sedler. Mobilen kan jeg legge igjen i bilen når jeg skal bare inn ett eller annet sted og, fordi jeg har smartklokke. Anonymkode: 9c957...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:17 #7 Del Skrevet onsdag kl 19:17 Bruker Google Wallet, så kortene ligger på mobilen. De fysiske kortene ligger i bilen. Anonymkode: 785a8...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:22 #8 Del Skrevet onsdag kl 19:22 Jeg har en liten lommebok som er i kortstørrelse. Reiser mye i land hvor man må ha kontanter, så denne er veldig praktisk for mitt bruk både hjemme og borte. https://www.fjellrevenshop.no/produkt/fjellreven-zip-wallet/ Anonymkode: f5113...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 20.13): Jeg bruker selvfølgelig lommebok. Der er det bl.a. bankkort, sertifikater, coopkort, trumfkort, kontanter osv osv Anonymkode: 693cf...465 Hmmm, jeg har førerkort, BankID, Coop-kort, trumfkort, bankkort, kredittkort, Vipps og egentlig absolutt alt på telefonen jeg. Har tilogmed bilnøkkelen på mobilen. Kontanter har jeg ikke brukt på mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Kortholder. Aldri kort sammen med mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Jeg bruker kortmappe, fordi jeg ikke har deksel med kortholder på telefonen. Og har elektronisk kort på telefonen hvis jeg glemmer kortmappa hjemme/jobb/bilen. Og jeg har hatt mobil i rundt 25 år, og må si jeg aldri har glemt den noen steder, eller mistet den... Har vel noen få ganger lagt den igjen i bilen når jeg har gått inn på jobb, det er vel nærmeste å glemme/miste den... Men jeg skjønner godt at man ikke samler alt hvis man har en tendens til å slenge fra seg eller miste alle verdigjenstander. Anonymkode: 10095...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Har både kort og førerkort på telefon. Så har ikke behov for noen form for kortholder. Samt bilnøkkel, og husnøkkel. Eneste gangen jeg tar med kort er på reise. Men da lar jeg de ligge i safen på hotellrommet. Anonymkode: 192a8...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå