Josefinekring Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Jeg har mye sexleketøy til overs men hvor kan jeg selge dette men samtidig være anonym? På finn liksom? Er det noen som kjøper slikt i Norge? Endret 21 timer siden av Josefinekring 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden De finnes nok, men avhengig av anonym kjøper/selger vil jeg tro. Lettere å desinfisere og rense et brukt leketøy en det er med en "brukt" mann 👍 Anonymkode: 21cd6...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Jeg har øurt på det samme! Jeg har fått brukt leketøy av bekjente før, jeg desinfiserer bare godt. Som sagt over, lettere sørge for at leketøy er rent enn det er å vite at en ny manns penis er 😅😂 Etter notorisk utro eks, føles brukt leketøy ut som ingenting i forhold 🤮 Anonymkode: f1951...b5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har øurt på det samme! Jeg har fått brukt leketøy av bekjente før, jeg desinfiserer bare godt. Som sagt over, lettere sørge for at leketøy er rent enn det er å vite at en ny manns penis er 😅😂 Etter notorisk utro eks, føles brukt leketøy ut som ingenting i forhold 🤮 Anonymkode: f1951...b5f Nemlig! Anonymkode: 21cd6...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Må være for veldig spesielt interesserte 😅 men er sikkert en del som har fetisj på brukte leketøy Anonymkode: b6280...f45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må være for veldig spesielt interesserte 😅 men er sikkert en del som har fetisj på brukte leketøy Anonymkode: b6280...f45 Akkurat som noen som har fetish for brukte peniser? Anonymkode: 21cd6...62f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden Hadde jeg kjøpt en brukt Fleshlight, så hadde skammet meg, og aldri ville sagt det til noen. Men tviler ikke på at det finnes noen som tenner på slikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden Arild37 skrev (1 minutt siden): Hadde jeg kjøpt en brukt Fleshlight, så hadde skammet meg, og aldri ville sagt det til noen. Men tviler ikke på at det finnes noen som tenner på slikt Hvorfor fortelle til noen? Det er jo det som i tilfelle blir en fetish da. Anonymkode: 21cd6...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor fortelle til noen? Det er jo det som i tilfelle blir en fetish da. Anonymkode: 21cd6...62f Var vel bare for å poengtere at jeg ville følt det var veldig galt. Føles bare veldig feil Men legger man følelser tilside, og ser objektivt på det, så kan man klart desinfisere den så den er så god som ny. Men alikevel, føles mye mer feil enn om jeg skulle knullet en "brukt" fitte Mulig det er kjønnsforskjeller her, men tviler egentlig på det er mange kvinner som ønsker å bruke sexleketøy som er godt brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Arild37 skrev (2 minutter siden): Var vel bare for å poengtere at jeg ville følt det var veldig galt. Føles bare veldig feil Men legger man følelser tilside, og ser objektivt på det, så kan man klart desinfisere den så den er så god som ny. Men alikevel, føles mye mer feil enn om jeg skulle knullet en "brukt" fitte Mulig det er kjønnsforskjeller her, men tviler egentlig på det er mange kvinner som ønsker å bruke sexleketøy som er godt brukt Tror kvinner ser litt annerledes på det, ja. Kanskje lettere å se for seg at våres leketøy er lettere å rengjøre og ikke så mye "kliss"? Anonymkode: 21cd6...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror kvinner ser litt annerledes på det, ja. Kanskje lettere å se for seg at våres leketøy er lettere å rengjøre og ikke så mye "kliss"? Anonymkode: 21cd6...62f Mulig, aldri prøvd. Men om det er vanskeligere å rengjøre, så er det fortsatt fullt mulig å desinfisere de også. Så jeg ser at logikken min ikke er helt på plass, det er mer følelsen om at den er brukt utallige ganger av en annen person som ville fått pikken helt slapp. Hva med buttplugg? (liker du ikke det, så se på det som et hypotesisk spørsmål) Kan renses helt ren den også. Ville du ikke tenkt to ganger før du brukte den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden Usj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Akkurat som noen som har fetish for brukte peniser? Anonymkode: 21cd6...62f Og godt brukte fitter??? Anonymkode: 293f4...8bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden Arild37 skrev (7 minutter siden): Mulig, aldri prøvd. Men om det er vanskeligere å rengjøre, så er det fortsatt fullt mulig å desinfisere de også. Så jeg ser at logikken min ikke er helt på plass, det er mer følelsen om at den er brukt utallige ganger av en annen person som ville fått pikken helt slapp. Hva med buttplugg? (liker du ikke det, så se på det som et hypotesisk spørsmål) Kan renses helt ren den også. Ville du ikke tenkt to ganger før du brukte den? Går fint an å dra på et kondom akkurat som på en penis. Anonymkode: 21cd6...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Går fint an å dra på et kondom akkurat som på en penis. Anonymkode: 21cd6...62f Hvor mange bruker kondom på dildo? Må være under 1% 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Del Skrevet 20 timer siden Arild37 skrev (1 minutt siden): Hvor mange bruker kondom på dildo? Må være under 1% Jeg bruker det alltid.. føles mer "ekte" ut da. 😅🫣 Anonymkode: 8aba3...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #17 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg bruker det alltid.. føles mer "ekte" ut da. 😅🫣 Anonymkode: 8aba3...d6d Samme her 👍 Anonymkode: 21cd6...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Del Skrevet 20 timer siden Æsj… bare æsj… Anonymkode: bda0b...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #19 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg bruker det alltid.. føles mer "ekte" ut da. 😅🫣 Anonymkode: 8aba3...d6d De fleste synes vel det virker mer ekte uten gummi. Anonymkode: bda0b...86e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste synes vel det virker mer ekte uten gummi. Anonymkode: bda0b...86e Nå var det snakk om kondom på en dildo. En dildo er lagd av hva? Men en kondom kjennes ut likt på både pikk og dildo. Anonymkode: 21cd6...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå