Maleficenta Skrevet 14. november #21 Del Skrevet 14. november Majer skrev (4 minutter siden): Nettopp. Da jeg jobbet på DPS avviste vi svært mange. Å mistenke ADHD eller autisme er ikke nok til å få behandling. Da sier det seg selv at folk med tegn til angst eller depresjon blir avvist Hørte en gang noen si at man må være suicidal for å få hjelp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #22 Del Skrevet 14. november Jeg kommer til å påvirke unge menn til å ikke forsvare Norge i en krig med f.eks Russland. Dette samfunnet og disse kvinnene er det ikke verdt å forsvare. Anonymkode: c06a9...7fe 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 14. november #23 Del Skrevet 14. november Selvmordsstatestikken lyver ikke. Det er fortsatt vanskeligere for menn å søke hjelp for psykiske problemer. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. november #24 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kommer til å påvirke unge menn til å ikke forsvare Norge i en krig med f.eks Russland. Dette samfunnet og disse kvinnene er det ikke verdt å forsvare. Anonymkode: c06a9...7fe Ja skyld på kvinner for alt .. 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #25 Del Skrevet 14. november Ja vi har forstått for lenge siden at de fleste av dere driter i menn som ikke har det bra. Anonymkode: 49dbe...c8c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #26 Del Skrevet 14. november Problemet med menn er jo at de nesten aldri skriver: "Jeg har for få kompiser" De skriver bare: "Jeg får ikke pult" Anonymkode: 43165...4ef 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #27 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Menn har ikke reelle psykiske helseproblemer, det er oppdiktet av media gjennom menns overdrevne sutring. Kloden hadde vært mye bedre hvis 2/3 av menn forsvant over natta. Ikke perfekt, men bedre. Anonymkode: c2ea4...f75 Den dagen russerne kommer skal jeg stå å se på at dere blir utsatt for krigsforbrytelser uten å hjelpe til. Noen som ønsker at 2/3 av menn forsvinner over natta fortjener ikke en dritt. Kommer ikke til å forsvare dette landet, og jeg skal påvirke unge menn gjennom sosiale medier til å nekte militærtjeneste. Anonymkode: c06a9...7fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #28 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja vi har forstått for lenge siden at de fleste av dere driter i menn som ikke har det bra. Anonymkode: 49dbe...c8c Så hvis en homofil mann hadde klaget over for lite sex, hadde du stilt opp? Anonymkode: 43165...4ef 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #29 Del Skrevet 14. november Herregud for noen holdninger du har 🤢 Anonymkode: 1e51c...b75 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #30 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den dagen russerne kommer skal jeg stå å se på at dere blir utsatt for krigsforbrytelser uten å hjelpe til. Noen som ønsker at 2/3 av menn forsvinner over natta fortjener ikke en dritt. Kommer ikke til å forsvare dette landet, og jeg skal påvirke unge menn gjennom sosiale medier til å nekte militærtjeneste. Anonymkode: c06a9...7fe Du er en sviker hvis du ikke forsvarer landet. Anonymkode: 637e2...91d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #31 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er en sviker hvis du ikke forsvarer landet. Anonymkode: 637e2...91d Når landets befolkning ikke bryr seg om deg som gruppe så skal man ofre livet sitt for hva? Tror kvinner har glemt hvor viktige menn er. Dere bygger ingenting. Når dere driter i menn så kollapser landet. Fortsett med disse holdningene så får vi se hvor det går. Anonymkode: c06a9...7fe 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #32 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvis en homofil mann hadde klaget over for lite sex, hadde du stilt opp? Anonymkode: 43165...4ef Jeg driter ikke i homofile menn sin mentale helse, uansett hvor mange av de som hadde klaget over at jeg ikke vil ha sex med de. Anonymkode: 49dbe...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #33 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når landets befolkning ikke bryr seg om deg som gruppe så skal man ofre livet sitt for hva? Tror kvinner har glemt hvor viktige menn er. Dere bygger ingenting. Når dere driter i menn så kollapser landet. Fortsett med disse holdningene så får vi se hvor det går. Anonymkode: c06a9...7fe Så du skal servere kvinnene på et fat til konkurrenten? Det gir ikke mening. Anonymkode: 637e2...91d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #34 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du skal servere kvinnene på et fat til konkurrenten? Det gir ikke mening. Anonymkode: 637e2...91d Det mest populære innlegget i denne tråden er at 2/3 menn burde forsvinne over natten slik at kloden blir bedre. Så ja når det er holdningene. Anonymkode: c06a9...7fe 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #35 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det mest populære innlegget i denne tråden er at 2/3 menn burde forsvinne over natten slik at kloden blir bedre. Så ja når det er holdningene. Anonymkode: c06a9...7fe 90% av kvinnene i det landet her tenker ikke sånn. Du er for isolert. Anonymkode: 637e2...91d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #36 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg driter ikke i homofile menn sin mentale helse, uansett hvor mange av de som hadde klaget over at jeg ikke vil ha sex med de. Anonymkode: 49dbe...c8c Nettopp. Jeg kan ha empati med et annet menneske uten at jeg nødvendigvis har tenkt å føye dette mennesket i ett og alt. Det kan synes som om enkelte feminister sliter litt med logiske evner. «Åja, du er lei deg fordi damer ikke vil ha deg? Det betyr at du har tenkt å binde damer fast i kjelleren. Derfor har jeg ingen empati med deg». Anonymkode: fd280...ac3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 14. november #37 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Menn har ikke reelle psykiske helseproblemer, det er oppdiktet av media gjennom menns overdrevne sutring. Kloden hadde vært mye bedre hvis 2/3 av menn forsvant over natta. Ikke perfekt, men bedre. Anonymkode: c2ea4...f75 Jeg må vel si jeg får inntrykk av at det ikke er menns psykiske helse vi bør bekymre oss for, ja. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. november #38 Del Skrevet 14. november (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jepp, jeg sa det. Nå har vi hørt om dette i flere år i strekk, med nesten null forandring i menns holdninger underveis. De snakker om at vi må ta menns følelser på alvor. Det er jeg sikker på at 99,9% av kvinner allerede gjør, men det store spørsmålet er om menn gidder å ta hverandres følelser på alvor? I tillegg så brukes menns mentale helse altfor ofte som noe de bruker til å overkjøre kvinners problemer og homofile/transpersoner sine problemer. Det er en utrolig ufin og usminket måte å gå frem med saken sin på. Jeg tror heller ikke nødvendigvis på denne "male loneliness"-epidemien som de prater om. Er det i det hele tatt noe bevis på at dette finnes? Og hvordan vet vi med sikkerhet at menn er mer ensomme enn kvinner? Og hvorfor er det mer synd i de om de er ensomme enn når kvinner er ensomme? Menn, hvis dere forventer at folk skal ta denne bevegelsen seriøst, så får dere først begynne med dere selv. Se dere selv i speilet. Gjør dere nok for hverandre? Anonymkode: 69909...c73 Det er absolutt viktig for meg at mine brødre, far og bestefar til mine barn har det bra. Dette er et kultur og samfunnsproblem. Sånt tar det tid å jobbe med å få igjennom. Unge menn i dag er mye bedre på å dele om seg selv enn for 50 år siden så det er en fremgang i utviklingen men det tar tid. Viktigste enkelte av oss kan bistå med er å stille de vanskelige og vonde spørsmålene til de man tenker er i risikogruppen også må denne tåle å lytte til svarene uten selv å komme med løsninger men heller spørre den andre hva denne tenker kan hjelpe og hva man må gjøre for å komme seg dit. Vet den andre ikke så er det beste å prate med helsepersonell. Pass på å inkludere og interessere oss for de rundt oss i aktiviteter mm! Endret 14. november av Fighter83 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #39 Del Skrevet 14. november Maleficenta skrev (22 minutter siden): Hørte en gang noen si at man må være suicidal for å få hjelp Som kvinne var ikke det nok... Anonymkode: 01d74...f78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 14. november #40 Del Skrevet 14. november Denne tråden er et prakteksemplar på hvorfor menn trekker seg tilbake. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå