Gå til innhold

Samboer har gjemt vibratoren min?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Maleficenta skrev (3 minutter siden):

Hadde ikke vært slem og kalt han tungpult iallefall

Jeg har vel aldri brukt det ordet til henne, men hun har mange ganger brukt det om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godeste @Resignertkan være direkte i språket og skjønner jo at noen kan bli litt provosert.

Men jeg lar ikke det skygge for viktige ting han understreker på sin måte😊

For mange, så er partner sin nytelse den suverent største «driveren» for sex og for seksuell tenning. Når man da opplever at partner ikke nyter sexen med deg på den måten man vet at hun kan nyte, så skjønner jeg meget godt at det er frustrerende.

Jeg er nok ganske ekstrem i den retningen selv. Uten partners nytelse så er sex uaktuelt for meg. Jeg kan helt fint ha sex 10 ganger på rad med min kone uten at jeg har orgasme, så lenge hun nyter og er fornøyd. Min orgasme er irrelevant rent egoistisk.

Litt av samme årsak til at å bli sugd ikke gir meg noe feks. Det bryter veldig med mitt tenningsmønster der partners nytelse er det altoverskyggende. At partner syntes det gøy å suge osv er irrelevant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 19.32):

Meg og samboer har fått baby for 5 måneder siden, og har hatt veldig lite sex. Ca 1 gang i mnd som selvfølgelig er helt forferdelig men spesielt jeg er helt utmattet av lite søvn og sykdom etter fødsel, amming etc. 

Har hatt vibrator som han har gått med på å bruke noen ganger under sex, men han liker det egentlig ikke, bryr seg ikke om jeg kommer og kommer med utsagn som «jeg vil klare at du kommer naturlig», altså under samleie med han uten noe hjelpemidler. Har tatt det opp at jeg syns hans holdning ødelegger sexen og at det er svært uattraktivt å ha sex med noen som ikke bryr seg om jeg kommer, eller prøver

Nå har han gjemt vibratoren min før han er på jobbreise frem til søndag, jeg finner den ikke noen plass, er helt sikker på hvor jeg alltid har hatt den. Føler han e psyko og kjenner meg fly forbanna. Hva skal jeg si til han? Han blir vell sur og bitter for jeg ønsker å bruke denne når han er borte om jeg spør han!.

Anonymkode: c3899...743

Er du sikker på at han har gjemt den?

Jeg ville foreslått at du kjøper den største vibrerende gummifanten du kan finne 😅

Idioti bekjempes med idioti 

Anonymkode: 347d7...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner kan si hva dere vil. Det å ha sex med vibrator, men ikke med mannen er selvsagt ikke greit. Dette er starten på slutten. I hans hode viser det bare at du overhodet ikke er tiltrukket av han. Det kunne kanskje godt om du involverte han innimellom og noen ganger gjort det i skjul.

Hadde reagert kraftig på dette selv.

Anonymkode: b580d...bf5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 20.01):

Kondomeriet på nett i det minste har «singels week» tilbud, opp til 50% på utvalgte varer, usikker på om fysisk butikk har samme tilbud. Hadde uansett funnet nærmeste butikk og kjøpt meg et nytt leketøy. Og om han fortsetter, så hadde jeg tatt med meg barnet og dratt. 

Anonymkode: 87861...972

Du hadde tatt med barnet og dratt pga mannen din gjemte vibratoren? Ja, okei. 

Ts, du må snakke med mannen din. Det hjelper ikke å skrive her inne på kvinneguiden, fordi ingen av oss kjenner situasjonen foruten om det du deler her. Jeg hadde personlig ikke funnet meg at mannen min hadde rørt tingene mine, og synes du skal ta det opp med han. Det er ikke noen veien å sette ned foten. 

Anonymkode: 378ba...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dere kvinner kan si hva dere vil. Det å ha sex med vibrator, men ikke med mannen er selvsagt ikke greit. Dette er starten på slutten. I hans hode viser det bare at du overhodet ikke er tiltrukket av han. Det kunne kanskje godt om du involverte han innimellom og noen ganger gjort det i skjul.

Hadde reagert kraftig på dette selv.

Jeg har prøvd å involvere han. Jeg har gitt han beskrivelse av hva han kan gjøre for at jeg kan komme, foreslått å bruke vibrator, at jeg hjelper til med hendene, at forspill er viktig. Har hatt flere samtaler med han der jeg poengterer hvordan han ville følt om han hadde kommet max 10 ganger på 5 år. 

Han sier han aldri har vært vandt med at damer skal komme, at han ikke føler noe spesielt tenning rundt at jeg kommer, og tar aldri initiativ til noe annet en sex der han kanskje fingrer meg i 1 minutt for å komme 2 minutter senere. ALLTID. 

Så hvordan skal jeg liksom løse det ved å inkludere han? Det er jo bare antennende å skulle prøve å få en orgasme i det hele når han ikke bryr seg, ikke tenner på det. Om dette er slutten på forholdet så er det faktisk ikke slik at jeg ikke har prøvd det jeg kan på dette området. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har prøvd å involvere han. Jeg har gitt han beskrivelse av hva han kan gjøre for at jeg kan komme, foreslått å bruke vibrator, at jeg hjelper til med hendene, at forspill er viktig. Har hatt flere samtaler med han der jeg poengterer hvordan han ville følt om han hadde kommet max 10 ganger på 5 år. 

Han sier han aldri har vært vandt med at damer skal komme, at han ikke føler noe spesielt tenning rundt at jeg kommer, og tar aldri initiativ til noe annet en sex der han kanskje fingrer meg i 1 minutt for å komme 2 minutter senere. ALLTID. 

Så hvordan skal jeg liksom løse det ved å inkludere han? Det er jo bare antennende å skulle prøve å få en orgasme i det hele når han ikke bryr seg, ikke tenner på det. Om dette er slutten på forholdet så er det faktisk ikke slik at jeg ikke har prøvd det jeg kan på dette området. 

Er du sammen med en utlending fra MENA området, eller med tilsvarende dysfunksjonell bakgrunn?

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (1 time siden):

Er du sammen med en utlending fra MENA området, eller med tilsvarende dysfunksjonell bakgrunn?

Nei han er norsk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Uff, ja. Det hørtes tragisk ut. Men tror ikke vibratoren i seg selv er det dere burde fokusere mest på. Dere har en baby sammen. Få hjelp med forholdet, kjøp bøker, les dere opp, jobb med kommunikasjon, gjør en innsats. Som ung har jeg vært ubrukelig i senga en gang i tiden. Jeg måtte møte rett dame som sa ting akkurat slik de var. Hvordan kysse, hvor jeg skulle ta osv. Det ble en god begynnelse for min del. Kanskje din mann er der jeg var? Dere har jo ikke sex ofte, så da blir han heller ikke god på det. Det du sier blir nok glemt om det går 1 mnd mellom hver gang. Nå har dette gått så feil at jeg tror dere trenger profesjonell hjelp. Han må klare tenne deg, det tror jeg ikke han kan veldig lett etter alt dette.

Det du skrev han sa hørtes helt teit ut. Håper bare han er ung/uerfaren. Han må våkne opp og prøve han også.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...