AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Jeg vurderer rød dress til julebordet, men hvordan style den? Er i utgangspunktet ikke så begeistret for rødt og svart, men kan sort singlet med blonde funke under? Anonymkode: fca0f...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #2 Del Skrevet 13. november 2024 Jeg syns det kommer helt an på rødfargen og dine farger. Jeg tenker kanskje hudfarget singlet, så det ikke blir så hardt? Anonymkode: 13597...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Del Skrevet 13. november 2024 Ja, ser den. Rødfargen på dressen er ganske dyp. Den har ikke gul undertone og er heller ikke sånn typisk julerød. Med tilpasset tilbehør kan den være fin til våren også. Jeg har lysebrunt hår og brune øyne. Har alltid tenkt selv at jeg kler rødt. Har lyst å ha en singlet/topp under som er såpass fin og "kledd" at jeg føler meg vel også om jeg tar av dressjakken utpå kvelden. Men om jeg går for sort singlet med blonder.. hva da med sko og veske? Anonymkode: fca0f...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #4 Del Skrevet 13. november 2024 Jeg har en rød dress selv, og jeg har brukt den med hvit skjorte, mønstrete bodysuit, ulike bluser osv. Om jeg skulle brukt dressen på julebord hadde jeg nok valgt en fin bluse til, f.eks. i sort eller hvit silke. Eller kanskje kjørt på med noe i gull 😅 Jeg bruker som regel flate, sorte sko med snøring til pent, gjerne kombinert med en sort veske. Anonymkode: 00777...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #5 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, ser den. Rødfargen på dressen er ganske dyp. Den har ikke gul undertone og er heller ikke sånn typisk julerød. Med tilpasset tilbehør kan den være fin til våren også. Jeg har lysebrunt hår og brune øyne. Har alltid tenkt selv at jeg kler rødt. Har lyst å ha en singlet/topp under som er såpass fin og "kledd" at jeg føler meg vel også om jeg tar av dressjakken utpå kvelden. Men om jeg går for sort singlet med blonder.. hva da med sko og veske? Anonymkode: fca0f...393 At du har brunt hår og brune øyne sier ikke så mye. Er du blek, brun, kalde eller varme farger. Går du for sort singlet så kan du vel holde deg til sort? Og dyp røde negler Anonymkode: 13597...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå