Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt denne..men de fleste skal jo bare koble på under ..og når du skal tappe ut så drar du ut pluggen og legger slangen i bøtte etc

Skrevet

Ser ut som du kan bruke den som en hevert også, fks oppi vasken, men det enkleste er vel å la vannet renne opp i ei bøtte, i do eller dusjen. 

Anonymkode: 97589...739

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sikkert et latterlig dumt spørsmål, men hvordan fungerer avløpsslangen til twist Shake badesettet?
https://twistshake.com/no/p/luxury-bath-kit

IMG_9028.jpeg

IMG_9029.jpeg

Anonymkode: 72c30...835

En så lang slange til å tømme vann ville jeg aldri brukt. Grunnen? Fordi det blir vått inni slangen og su vil aldri få tørket den skikkelig dermed vil det vokse mugg og råte inni der. Bruk en mindre boks el og tøm for hånd inntil du har lite nok vann til å tømme baljen. Eller plasser den slik at du kan ta proppen og og vannet renne rinavløp på bad. 
Ja, jeg bet, det var ikke svar på det du spurte om.

Anonymkode: ce8ef...8a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En så lang slange til å tømme vann ville jeg aldri brukt. Grunnen? Fordi det blir vått inni slangen og su vil aldri få tørket den skikkelig dermed vil det vokse mugg og råte inni der. Bruk en mindre boks el og tøm for hånd inntil du har lite nok vann til å tømme baljen. Eller plasser den slik at du kan ta proppen og og vannet renne rinavløp på bad. 

Har du mye mugg og råte i hageslangen din? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vannet som går gjennom slangen skal jo ikke gjenbrukes. Vi legges slangen mellom doen og doskålen så renner det ut der. Da gjør det ingenting at det er mugg i slangen. 

Anonymkode: b11a1...aa3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har du mye mugg og råte i hageslangen din? 

En vesentlig forskjell på en hageslangen som brukes utendørs og en slange som brukes på et varmt bad. 
TS spør heller ikke om hageslanger, og tråden handler ikke om hva jeg har og ikke har. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vannet som går gjennom slangen skal jo ikke gjenbrukes. Vi legges slangen mellom doen og doskålen så renner det ut der. Da gjør det ingenting at det er mugg i slangen. 

Anonymkode: b11a1...aa3

Slangen bør henges opp mellom hver gangs bruk slik at den tømmes i begge ender. 

Skrevet

Trådstarter her: vi har slangen i twist Shake badekaret og ut i dusjen, men når vi er ferdig og løsner proppen så skjer det ingenting. Vannet renner ikke gjennom slangen, så lurer på om vi gjør noe galt. Føler oss mindre smarte 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trådstarter her: vi har slangen i twist Shake badekaret og ut i dusjen, men når vi er ferdig og løsner proppen så skjer det ingenting. Vannet renner ikke gjennom slangen, så lurer på om vi gjør noe galt. Føler oss mindre smarte 😂

Da må det jo være tett et sted 

Anonymkode: 9f5a7...af2

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...