Gå til innhold

Hva lønner seg å kjøpe i England?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal en tur til London før jul. Er det noe spesielt som er billigere der?

Anonymkode: 29146...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting. England er svært dyrt for oss nordmenn nå. Vi kjøpte bare mat, drikke og underground dagspass og svidde av 19 000 fra ons-søn i august. 😂 hotell og fly på 15 000 betalte vi før vi dro. 

Anonymkode: f526e...5d4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Primark, tskjorter, truser/mensetruser, BH-er. Mye billigere og man finner også bra kvalitet. Bedre enn H&M og Cubus i Norge ihvertfall. Klær for barn. 

Så Uniqlo. Jakke, boblejakke, bukser, topp med innebygde bh, vesker. Det er ikke billig men billig for kvalitet man får. 

ellers, kanskje outlet.

Anonymkode: 84c68...4b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen har mye å tilby. Men shopping er ikke lønnsomt lenger.

Var der nylig og to brus til barna på vanlig gatekiosk er bensinstasjonpris her i Norge.

Anonymkode: a7d04...ba4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må på primark, elsker den og kvaliteten på klærne er ganske bra! Har fortsatt klær jeg handlet der for 5 år siden, men prøv alle plagg for størrelsene deres er helt ute å kjøre, en s er mer som stor M. 

Anonymkode: 3a748...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig dyrt med det aller meste pga kronekursen mot pundet nå. Jeg pleier å spare en del før jeg reiser nå, og så bare kjøpe spesielle ting jeg ikke får tak i her. F.eks ting fra Liberty, eller spesielle nisjeparfymer. Liker ikke så godt billigkjedene, bortsett fra Uniqlo. Men det har blitt ganske dyrt der også.

Anonymkode: b5cfe...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg handler i London er på Primark og Boots/apotek (paracet og ibux, som er KJEMPEbillig der - går innom flere apotek i løpet av turen pga restriksjoner på antall pakker man kan kjøpe.).

Ellers bruker jeg pengene på øl og opplevelser og god mat.

Anonymkode: 47025...a65

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BH - især om en bruker størrelser som du ikke finner på Cubus/Lindex/H&M. Koster nesten halvparten av i Norge.

Anonymkode: e6173...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det eneste jeg handler i London er på Primark og Boots/apotek (paracet og ibux, som er KJEMPEbillig der - går innom flere apotek i løpet av turen pga restriksjoner på antall pakker man kan kjøpe.).

Anonymkode: 47025...a65

Enig. Kompisen min, som drar jevnlig til UK, pleier å hamstre med seg Lemsip. Eneste som faktisk fungerer på influensa og forkjølelse. I Norge selges dette også, med er da reseptbelagt)

image.png.e7cbc716d872797205b1eb42bce8a622.png

Anonymkode: ffd4e...e68

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig. Kompisen min, som drar jevnlig til UK, pleier å hamstre med seg Lemsip. Eneste som faktisk fungerer på influensa og forkjølelse. I Norge selges dette også, med er da reseptbelagt)

image.png.e7cbc716d872797205b1eb42bce8a622.png

Anonymkode: ffd4e...e68

vær obs da på at de inneholder gjerne ibuprofen/paracet så man ikke tar dobbelt ;)

Anonymkode: 9045c...4b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

vær obs da på at de inneholder gjerne ibuprofen/paracet så man ikke tar dobbelt ;)

Anonymkode: 9045c...4b8

Selvsagt gjør de det, det er jo nettopp det som er virkestoff i disse? Det er Paracet med C-vitamin og slimløsende i form av varm te. 

Anonymkode: 84c68...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...