Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en tur til London før jul. Er det noe spesielt som er billigere der?

Anonymkode: 29146...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, snarere tvert i mot 

Anonymkode: cdbba...a6e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Fisn’n chips

• Liker 1
Skrevet

Minst mulig mtp katastrofal kronekurs.

Anonymkode: 6b096...1d7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Krona er svak, dropp shopping og opplev London ❤️

Anonymkode: 57b47...4eb

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ingenting. England er svært dyrt for oss nordmenn nå. Vi kjøpte bare mat, drikke og underground dagspass og svidde av 19 000 fra ons-søn i august. 😂 hotell og fly på 15 000 betalte vi før vi dro. 

Anonymkode: f526e...5d4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Primark, tskjorter, truser/mensetruser, BH-er. Mye billigere og man finner også bra kvalitet. Bedre enn H&M og Cubus i Norge ihvertfall. Klær for barn. 

Så Uniqlo. Jakke, boblejakke, bukser, topp med innebygde bh, vesker. Det er ikke billig men billig for kvalitet man får. 

ellers, kanskje outlet.

Anonymkode: 84c68...4b2

• Liker 2
Skrevet

Byen har mye å tilby. Men shopping er ikke lønnsomt lenger.

Var der nylig og to brus til barna på vanlig gatekiosk er bensinstasjonpris her i Norge.

Anonymkode: a7d04...ba4

• Hjerte 1
Skrevet

Du må på primark, elsker den og kvaliteten på klærne er ganske bra! Har fortsatt klær jeg handlet der for 5 år siden, men prøv alle plagg for størrelsene deres er helt ute å kjøre, en s er mer som stor M. 

Anonymkode: 3a748...178

Skrevet

Det blir veldig dyrt med det aller meste pga kronekursen mot pundet nå. Jeg pleier å spare en del før jeg reiser nå, og så bare kjøpe spesielle ting jeg ikke får tak i her. F.eks ting fra Liberty, eller spesielle nisjeparfymer. Liker ikke så godt billigkjedene, bortsett fra Uniqlo. Men det har blitt ganske dyrt der også.

Anonymkode: b5cfe...da7

Skrevet

Det eneste jeg handler i London er på Primark og Boots/apotek (paracet og ibux, som er KJEMPEbillig der - går innom flere apotek i løpet av turen pga restriksjoner på antall pakker man kan kjøpe.).

Ellers bruker jeg pengene på øl og opplevelser og god mat.

Anonymkode: 47025...a65

• Liker 2
Skrevet

BH - især om en bruker størrelser som du ikke finner på Cubus/Lindex/H&M. Koster nesten halvparten av i Norge.

Anonymkode: e6173...e3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det eneste jeg handler i London er på Primark og Boots/apotek (paracet og ibux, som er KJEMPEbillig der - går innom flere apotek i løpet av turen pga restriksjoner på antall pakker man kan kjøpe.).

Anonymkode: 47025...a65

Enig. Kompisen min, som drar jevnlig til UK, pleier å hamstre med seg Lemsip. Eneste som faktisk fungerer på influensa og forkjølelse. I Norge selges dette også, med er da reseptbelagt)

image.png.e7cbc716d872797205b1eb42bce8a622.png

Anonymkode: ffd4e...e68

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig. Kompisen min, som drar jevnlig til UK, pleier å hamstre med seg Lemsip. Eneste som faktisk fungerer på influensa og forkjølelse. I Norge selges dette også, med er da reseptbelagt)

image.png.e7cbc716d872797205b1eb42bce8a622.png

Anonymkode: ffd4e...e68

vær obs da på at de inneholder gjerne ibuprofen/paracet så man ikke tar dobbelt ;)

Anonymkode: 9045c...4b8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

vær obs da på at de inneholder gjerne ibuprofen/paracet så man ikke tar dobbelt ;)

Anonymkode: 9045c...4b8

Selvsagt gjør de det, det er jo nettopp det som er virkestoff i disse? Det er Paracet med C-vitamin og slimløsende i form av varm te. 

Anonymkode: 84c68...4b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...