Gå til innhold

Han vil ikke gi meg tingene mine tilbake?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kontinuasjon av tråden om han som skulket jobb for å være med meg og som løy om billappen.

Dette er siste tråden om dette, da jeg er ferdig. Eneste er at sist gang jeg var hos han forrige uke forlot jeg en ganske dyr jakke nemlig fordi jeg hadde fått noe sølt på den, og vasket den hos han. Jeg hadde med meg en ekstra jakke, så han sa at jeg heller kunne komme tilbake til den andre jakken siden vi allerede hadde planer om å møtes igjen. Vi har datet i ca en måned nå, og han var jo kjempefin og hyggelig, men jeg fikk ordentlig ick etter at han sende et nakenbilde uten å ha snakket med meg hele dagen. Han hadde heller ikke spurt meg om jeg ønsket å få et slikt bilde, selv om vi har vært intime sammen uten å hatt sex. 

Vel, jeg forklarte han at jeg ønsket å hente tingene jeg hadde hos han, ettersom jeg vet at han skal gi fra seg leiligheten neste måned.  Da spurte han meg "Vil du ikke møtes igjen?" Noe jeg svarte med "Tror ikke det" Dermed sendte jeg han en melding om å si ifra om en tid som passer før det slik at jeg kan hente det som hører til meg, men han har ikke svart meg på flere dager nå, noe som er rart. Jeg vet ikke om det er fordi han er flau eller sinna over at jeg ikke ble lykkelig av bildet han sendte meg. 

Har jeg rett til å kreve om å få tingene mine tilbake? Altså jeg forstår ikke greia med å holde ting som ikke hører til deg fra vedkommende som eier det. Er det ikke bare lettere å si ifra om en tid for så å gi det fra seg? Andre som har opplevd noe lignende med folk de har datet/kjærester? Synes det er litt merkelig. Har jeg liksom blitt ghostet nå? 

Anonymkode: 44d8e...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...