AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #1 Del Skrevet 13. november 2024 Jeg så en annen tråd her inne at flere nevnte at man MÅ jobbe minst 50% dersom man har en VTAO jobb (varig tilrettelagt arbeid i ordinær bedrift). Stemmer virkelig dette og er det en ny regel? Jeg har forsøkt å se på NAV sine sider og google men har ikke funnet noe om krav til hvor stor prosent man må jobbe? Jeg har selv en 20% VTAO jobb nå og er redd for å miste denne ettersom jeg aldri hadde klart å jobbe så mye som 50%... Anonymkode: 88f05...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 13. november 2024 #2 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg så en annen tråd her inne at flere nevnte at man MÅ jobbe minst 50% dersom man har en VTAO jobb (varig tilrettelagt arbeid i ordinær bedrift). Stemmer virkelig dette og er det en ny regel? Jeg har forsøkt å se på NAV sine sider og google men har ikke funnet noe om krav til hvor stor prosent man må jobbe? Jeg har selv en 20% VTAO jobb nå og er redd for å miste denne ettersom jeg aldri hadde klart å jobbe så mye som 50%... Anonymkode: 88f05...697 Nei. Du jobber den prosenten som er avtalt med bedriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Del Skrevet 13. november 2024 endo skrev (1 minutt siden): Nei. Du jobber den prosenten som er avtalt med bedriften. Det var det jeg også trodde. Men så vidt jeg forsto var dette med 50% en ny regel? Anonymkode: 88f05...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå